r0zie Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Heisann.. Fikk en trist popup her om dagen om at det er slutt på AVG antivirus free i januar.. Er det noen brukandes erstatninger som bruker lite resurser og oppdateres jamt? Takke på forhånd for svar.. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Koster: NOD32 Gratis: Avast Avast er bra og krever ikke store resurser, mens NOD32 er det beste programmet jeg har hatt når det kommer til resursbruk og sikkerhet. NOD32 oppdager alt, ikke bare virus. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hva slags popup er det? Fra AVG? Det har ikke skjedd her. Støtter NOD32, det er det beste antivirusprogrammet jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg sverger til AntiVir Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Heisann.. Fikk en trist popup her om dagen om at det er slutt på AVG antivirus free i januar.. Er det noen brukandes erstatninger som bruker lite resurser og oppdateres jamt? Takke på forhånd for svar.. 7280502[/snapback] Tror du tar litt feil. Fikk også den popupen, men jeg tror jeg leste den litt bedre. Det står at det blir slutt på 7.1 i januar. Laster du ned 7.5 har du AVG en god stund fremover Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 hmm.. mulig det. jeg så på siden etter en ny freeware men fant ikke noe.. får se etter neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå