Mr-CEO Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg er glad funksjonen som tar vare på teksten du prøver å poste og det ikke går. Den forhindrer så mye frustrasjon at den nesten burde fått fredspris Litt tidligere i natt skrev jeg et ganske langt innlegg. I mellomtiden ble tråden stengt for oppryddnig så jeg fikk feilmelding når jeg postet. Første tanken var "ARRGGGGHHHHH" så så jeg det lille vinduet med all teksten min. Copy paste til notepad og fant den nye tråden og postet. Glede. den funksjonen Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Må få si takk til HWdotNO, moderatorer og ellers alle som bidrar til at forumet har den kvaliteten det har.... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Alltid kjekt med litt hyggelige tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg er glad funksjonen som tar vare på teksten du prøver å poste og det ikke går. Den forhindrer så mye frustrasjon at den nesten burde fått fredspris 7280398[/snapback] Eller de kunne løst problemet med at sidene alltid må refreshes, slik at man slepper den funksjonen. For hver gang man klikker seg tilbake, så refreshes alt. Men ellers er det bra Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Det er vel heller noe nettleserne skal implentere, i Opera for eksempel bevares teksten som du har skrevet, om du trykker deg frem, tilbake, sidene refreshes ikke. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jo, de gjør det. Teksten blir bevart i alle andre forum, bortsett fra Diskusjon.no. Jeg bruker Fx BTW. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Dette kan du ta i en egen tråd i teknsiske tilbakemeldinger, Matsemann Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Eeeh... tilbakeknappen? funker ogsaa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg