neXon Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Har en maskin som får error under oppstart (Mangler NTDLDR fil). Ingen problem tenkte jeg...men neida Når man booter opp maskinen med Ultimate Boot Cd får man opp alle filene på maskinen. 25 filer som alle heter "PAGEPAGE.PAG" + noen andre med rare navn. Alle filene ligger på ca 1,08GB (alle har samme størrelse, unntatt noen få av dem). Har satt harddisken i et eksternt kabinett men det samme skjer der. Man får error dersom man prøver å endre navnet eller kopiere filene over til en annen maskin. Har søkt litt, man kan ikke finne noe nyttig. Noen som vet hva en *pag fil er? Hvordan man kan få tilgang til innholdet i filene? Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 .PAG filer kan være så mye, så derfor linker jeg deg rett til en side med alle mulige svar uten no pisspreik her. http://filext.com/detaillist.php?extdetail=PAG Håper du finner løsninger der (tok meg bare 2 minutter på google ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå