siDDis Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Eg har ein gammal Swiftech MCX 4000 som er egentleg ein kjempekjøler. Men nå etter eit par års bruk så har kjøleribba løsna litt og CPU temptraturen min er oppi 65 grader mot maks 50 før under full load. Etter nærmare observasjon så er nokre av desse plastikk mutterane bak blitt slitt så at ribba ikkje ligger stramt inntil cpuen. Eg må ha nye sånne muttere men kor kan eg få tak i det? Er det andre måter eg kan få fests ribba må? Superlim er ikkje eit alternativ Her er eit bilde av dei små kvite mutterane http://www.hardware-mag.de/artikel/reviews...rumfang-big.jpg Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) du kan jo bare bruke vanlige muttere, bare bruk noen gummi pakninger imellom de og hovedkortet Endret 13. november 2006 av MasterMind2k Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Verre var det ikkje Eg får prøve å få tak i muttere i rett størrelse så skal eg få strama det til her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå