Laka Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Du er ikke særlig representativ og imøtekommen med forslag Fake. Virker som skribent-idèen bare var en impulsiv handlig. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 Quote: Den 2002-11-14 20:07, skrev LasseAndreK:Du er ikke særlig representativ og imøtekommen med forslag Fake. Virker som skribent-idèen bare var en impulsiv handlig. hva mener du med ideer? har jo ikke fått noen forslag jeg.. og angående skrive-ideen min, så har jeg lenge hatt lyst til det. og når jeg så en side som virket bra nok så kontaktet jeg han.. er jo det jeg alt har skrevet jeg vil ha en feedback på.. :smile: http://www.wargamingnor.tk Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Du har laget grafikk med feilstaving (artiklene). Det er noen feil i de første linjene, virker som du hadde det temmlig travelt der, for det er mye bedre etter den første delen. Eks.: Quote: So you want to get started in (with) online gaming? Then there is (are, flertall) some factors you have to take into consideration.First of all, are you 1337(pronounced LIIT)? 1337 is the CS-nerds answear (answer) to ELITE!, and you have to be 1337 to fit in. How you can become 1337 in no-time? (How can you become..)The solution is simple. It is (There are, flertall igjen) about 5 word(s)/sentences you need if you're gonna call yourself a REAL 1337. They are: Som sagt, det virker som tempoet var vel høyt i starten, men bedrer seg krafig etter det. Om artikkelen generelt vil jeg si: :grin: Thumbs up! Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 heldigvis så er det ikke min skyld.. jeg skriver online gaming artiklene på norsk og RougeSpear oversetter de til engelsk. så heng han på gramatikken.. hvis noen ønsker så kan de godt få disse artiklene på norsk og (ikke at det er ferre stavefeil i disse) :wink: Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Quote: Den 2002-11-14 19:13, skrev kjello2:Kaskaso, kan du være så snill og fjerne ditt signaturbilde, det er faktisk 39,75 kbytes, noe som er hard kost for mange...På forhånd takk.PS: Dette er også sendt på PM. hmm.....hele 40k. Du verden! Skal ikke bli for spydig her nå.....men det er noen men som nesten har lyst til å komme ut. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Quote: Den 2002-11-14 15:01, skrev Fake:sannheten er at jeg er 25 år og det er vel mest et lite sleivspark til spill-kulturen blandt enkelte spill.. ikke at jeg ikke liker disse spillene, jeg spiller det faktisk ganske ofte selv.. men er litt kultur der som mangler litt... ja.. IQ kanskje. det skulle tilsi at det er enda værre enn jeg trodde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå