Gå til innhold

passer jeg som skribent?

Anbefalte innlegg

ta en kikk på http://www.wargamingnor.tk passer jeg for "jobben" eller bør jeg levere inn årene?

Thank you admin som så korrekt henviste mitt spørsmål om dette vekk fra internett.. http://www.WARGAMINGNOR.TK er jo ikke på internett.. og det har jo ingenting med det og gjøre.. jeg sier bare... BELOW ME!

MSI 845PE MAX2 motherboard

p4 2,533ghz boxed

512 apacer ddram

ati radeon 8500

3dmarks = 9950

[ Denne Melding var redigert av: SirHartge på 2002-11-13 12:01 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du et problem med en moderator, ta heller kontakt med moderatoren. Dette blir for dumt, IMO.

On topic: Så bra ut det du hadde skrevet, men |_337 er ikke noe CS-spillere har funnet på, så du kunne kanskje hivd på litt historikk. Elns.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-13 01:13, skrev Fake:

Thank you admin som så korrekt henviste mitt spørsmål om dette vekk fra internett..
er jo ikke på internett.. og det har jo ingenting med det og gjøre.. jeg sier bare... BELOW ME!

Om alle som laget en tråd for å spørre om en passer som _skribent_ ( som er off topic fra hardware), så hadde det blitt litt for personlig under en slik kategori. Om du mener dette er feil så send meg heller en mail, enn å sure tråder her.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-13 12:27, skrev Fake:

men du flyttet akkurat en post. hvorfor ikke flytte min og? eller er det for mye jobb? eller kanskje det har noe med ditt spillproblem? som gjør deg sint? jaja.. glad du ikke skjønte BELOW ME hvertfall..

Fordi du har såpass mange meldinger at du regnes som en erfaren bruker. Selv om du er sur og sint så går det ann å holde en høflig tone. En drittslenging til ala "BELOW ME", så har du en velfortjen pause fra forumet. Har du mer å tilføye så send meg en mail.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-13 01:50, skrev Fake:

ja jeg vet det. men det er cs-nerdene som sørger for at 1337 fortsatt eksisterer..

u r 4n 31337 h4x0r

etter å ha lest "how to become a good gamer", må jeg si at jeg tror jeg har funnet det mest kvisebefengte innlegget som noengang er skrevet på www. :grin:

blessed09.jpg

[ Denne Melding var redigert av: Kaskaso på 2002-11-14 14:51 ]

Lenke til kommentar

sannheten er at jeg er 25 år og det er vel mest et lite sleivspark til spill-kulturen blandt enkelte spill.. ikke at jeg ikke liker disse spillene, jeg spiller det faktisk ganske ofte selv.. men er litt kultur der som mangler litt... ja.. IQ kanskje. :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...