magiXen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hei.. lurte på å kødde litt med 2 kompisser.. åssen kan man lime inn bilder av ansikta deres på en film ? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Kva program har du og kor bra resultat vil du ha? Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 har ikke en dritt etter jeg formaterte. men pinnacle studio er vel det det blir? si hva jeg trenger du.. har lyst på brukanes resultat men ikke no høye krav.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Det er sikkert mange program ein kan gjere det med, men å få eit heilt truverdig resultat trur eg ligg langt over kva du har ork/mogelegheit/tid/kunnskap til. Den enklaste metoden er å finne eit bilete av kameraten, klippe ut hovudet i eit biletbehandlingsprogram og importere det inn i videoredigeringsprogrammet. Om biletbehandlingsprogrammet og Studio begge støtter det, lag bakgrunnen transparent og lagre som targa (.tga). Då vil den automatisk forsvinne. Om ikkje, mal bakgrunnen (altso alt rundt hovudet) blått eller grønt, og fjern det i Studio med chroma key/greenscreen/bluescreen-effekt. Ved å leggje det over videoen og so justere posisjonen og storleiken over tid vil du få eitt resultat. For å kunne gjere dette i Studio må du med andre ord kunne endre posisjonen og storleiken til eit klipp over tid. Eg har aldri brukt Studio, so om det er mogeleg, og eventuelt korleis, har eg ikkje peiling på. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 noen som har lyst til å gjøre for meg i sitt program? hvis jeg sender bilder å du/dere legger til på filmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå