IBalic Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hei! Vi er en gjeng som er tilgjengelige for omtrent alt av dugnader, helst i Akershus/Oslo-området. Vi kan stille opp til 25 stk. Er det et eller annet du/dere skulle ha gjort er vi tilgjengelige. Vi vil møte med iver og optimisme. Ta kontakt via PM - Ole-Magnus Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Du er klar over at "dugnad" betyr det samme som "gratis arbeid"? Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 hehehe.... snille russ da=) Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Har hørt det er skikkelig lukrativt å rigge til for konserter! For eksempel Idol-konserter for TV2... Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Har hørt det er skikkelig lukrativt å rigge til for konserter! For eksempel Idol-konserter for TV2... 7280075[/snapback] Ja, har hørt det samme selv. Har dessverre ingen kontakter slik at jeg kan komme i kontakt med folk som har med lignenede arrangementer å gjøre. Vet liksom heller ikke hvor jeg skal henvende meg. Noen som vet hvor jeg skal henvende meg for å skaffe noen slike jobber? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Ole-Magnus: Jeg har en dugnad til dere - Dere kan sette opp en garasje for meg Det er riktignok i Stavanger, men det ordner jo dere som er så snille og stiller opp til dugnad (les: gratis) Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Ole-Magnus: Jeg har en dugnad til dere - Dere kan sette opp en garasje for meg Det er riktignok i Stavanger, men det ordner jo dere som er så snille og stiller opp til dugnad (les: gratis) 7290609[/snapback] Hehe, joa, skulle gjerne gjort det. Tror nok at Stavanger er litt utenfor radiusen vår... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Kan ta det til våren, og kombinere det med Kongeparken-tur Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Kan ta det til våren, og kombinere det med Kongeparken-tur 7290665[/snapback] for er vorspiel men uansett. ring kommunen, de har nesten alltid noe de vil ordne opp i. sjekk ut kirkegårder, båthavner, idrettsanlegg osv som må ryddes opp i før snøen faller. har også hørt at folk betaler en del for skiløyper som på preppes. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Kan ta det til våren, og kombinere det med Kongeparken-tur 7290665[/snapback] for er vorspiel men uansett. ring kommunen, de har nesten alltid noe de vil ordne opp i. sjekk ut kirkegårder, båthavner, idrettsanlegg osv som må ryddes opp i før snøen faller. har også hørt at folk betaler en del for skiløyper som på preppes. 7365587[/snapback] takker for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå