amd x2 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Hei! Jeg satt å spilte på min laptopp da skjermen plutselig bare begynte å vise skjermbildet på halve skjermen. I ren desperasjon for å få kunne spile videre, gikk jeg inn i skjermoppløsings menyen, og skiftet skjerm oppløsning for å se om det hjalp. (Vet ikke hvorfor jeg gjorde dette) Da jeg til min fortvilelse hadde trykket OK så jeg hat jeg hadde satt skjermen på en oppløsingn med 2000 et eller annet * et eller annet. Har en widescreen 15 t laptoppskjerm, så den er så absoulet ikke laget for slike oppløsinger. Den startet øyeblikkelig å vise et hvit bilde som etterhvert skiftet til rødt. Prøvde så å gå inn i VGA modus, men der fant jeg ikke driveren min, så greide ikke å legge inn widescreen skjermoppløsning. Innstalerte derfor skjermdriveren på ny, noe som ikke hjalp når jeg skulle velge skjermoppløsning i VGA modus. Jeg klarer med andre ord ikke starte Windos for oppløsingen windos står på er alt for høy. Noen som kan hjelpe meg med dette problemet? HELP ME Endret 13. november 2006 av amd x2 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 prøv å gå inn i safe mode og se om du kan skru ned oppløsninga derifra. Lenke til kommentar
amd x2 Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 prøv å gå inn i safe mode og se om du kan skru ned oppløsninga derifra. 7279954[/snapback] Får samme problem der, finner ikke widescreen innstillingene. Prøve likevell å endre på skjermoppløsingen på vanlig skjermoppløsings alternativer i sikkerhetsmodus. Prøver så å starte windows vanlig,skjermen blir helt svart, mens maskinen jobber... Vet ikke om de endringene du gjåø på skjermen i de forskjellige modusene har noen innvirkninger på vanlig modus i det hele tatt, noen som vet noe om dette?? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Du får starte i sikker modus og kjøre en systemgjenoppretting (...tilbehør -> systemverktøy -> systemgjenoppretting). Velg en dato der skjermen så ok ut. Lenke til kommentar
amd x2 Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Du får starte i sikker modus og kjøre en systemgjenoppretting (...tilbehør -> systemverktøy -> systemgjenoppretting). Velg en dato der skjermen så ok ut. 7280057[/snapback] Takk fo svar, har bare latt maskinen stått å "runne" mens jeg skrev det siste innlegget og til nå... Skulle gå inn nå å starte safe-modus, så såg jeg til min forbløffelse når jeg trykket "PÅ-knappen" at den hadde kommet seg i en form for "dvalemodus" i de minuttene som har gått. Den har sikkert bare trengt litt tid til å finne ut av ting selv Men uansett, TAKK FOR HJELPEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå