mezz Skrevet 13. november 2002 Rapporter Del Skrevet 13. november 2002 Skal altså bestille denne saken, og lider valgets kvaler når det gjelder bæreveske. Dells egen bæreveske eller Umates? Personlig heller jeg mot Umates, pga det solide opphenget og glidelåsrommet som beskytter maskinen mot evt gnissinger (dersom man bruker det rommet til å legge strømadapter/ledninger i). Noen meninger omkring dette? Lenke til kommentar
knutino Skrevet 13. november 2002 Rapporter Del Skrevet 13. november 2002 Har hatt en Dell bæreveske, den var diger og tung. Masse masse polstring. mvh Knut Inge Olsen Lenke til kommentar
spetter Skrevet 13. november 2002 Rapporter Del Skrevet 13. november 2002 har dell ryggsekk selv. den er godt polstra. men, ikke noe metal ramme rundt som beskytter. Derfor er denne ryggsekken veldig lett. Er god å ha på ryggen. men, når jeg skal studere i utlandet tenkte jeg kanskje å kjøpe noe som beskytter bedre. Lenke til kommentar
wobber Skrevet 13. november 2002 Rapporter Del Skrevet 13. november 2002 kjøp bæreveske på clas ohlson. de har en som koster bare ca 200 kroner, som er veldig god. har den selv, og er kjempenøgd!! masse polstring og flere lommer. løp og kjøp... dumt å betale 800 kroner uten å få noe mer for pengene. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 13. november 2002 Rapporter Del Skrevet 13. november 2002 Targus her vel en sekk som er veldig bra. Sportpack Deluxe eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå