Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Antyder du noe? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Antyder du noe? 7332401[/snapback] Mener du meg? Tror ikke det. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Antyder du noe? 7332401[/snapback] Han antyder vel at vedkommande har fått i seg nok protein gjennom kosthaldet, og derfor ikkje har hatt behov for kosttilskot. Som han skriv i innlegget sitt er kosttilskot greit viss du ikkje får i deg nok t.d. protein gjennom maten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Da dro jeg sikkert feil konklusjoner da. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Lurer på hvorfor nesten alle tolker mine innlegg som ironi, må en warning i signaturen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Du kan spise peanøtter, chasewnøtter og andre nøtter også, salta eller usalta. I kylling, linser, er det mye proteiner i også. Så du trenger ikke kjøpe proteinpulver får å få i deg proteiner, . 7327482[/snapback] Det er sant, men dagens ungdom har dårlig tid noen ganger og da er det bra og kunne slenge litt havregryn oppi en proteinshake og løpe videre isteden for å ikke spise. Og det er VELDIG vanskelig å få i seg så mye proteiner man må ha i seg i løpet av en dag når du skal bygge musker uten tilskudd. 7329231[/snapback] Jeg kjenner mange digre folk som aldri har brukt proteinpulver, men som vokser som rakkern likevel. Kan jo nevne at kompisen min satt norgesrekord i markløft uten å ha så mye som luktet på proteinpulver. 7330209[/snapback] Nå er da ikke sikkert han skal trene ren styrke, skal han bygge er jo krav til proteininntak høyere. Å uansett så er det en fordel med proteintilskudd. Selv om du mener han får nok gjennom kosten, kan det være enkelte dager man faktisk ikke får spist like godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå