Vikers88 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Bruker Vista RTM nå til de 30 dagene har gått ut Bare for å se hvordan det funker. Men jeg får ikke internetten til å funke, jeg bruker trådløs og har koblet til. Noen sider funker mens noen ikke, som f.eks. google.no og til og med microsoft.com funker ikke Får ikke logget på Live Messenger og Windows update funker ikke :s Har ikke peiling på hva det kan være, i hverfall ikke noe så merkelig Noen som har noe erfaring med dette? Hadde vært fin å funnet ut hva feilen var før jeg bytter ut xp for godt. Mvh Anders Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 skjedde med meg under beta stadiet, Pre.RC1, vet ikke hva som forårsaket det, men tror nok det har noe med nettverkskortet ditt å gjøre. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Bruker du Windows sine drivere til nettverkskortet ditt? Prøv å se om du driverene fra produsenten fungerer bedre. De kom mest sannsynlig med på en CD med nettverkskortet ditt. Eller kanskje du klarer å surfe deg til en driver. Lenke til kommentar
Vikers88 Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Bruker du Windows sine drivere til nettverkskortet ditt? Prøv å se om du driverene fra produsenten fungerer bedre. De kom mest sannsynlig med på en CD med nettverkskortet ditt. Eller kanskje du klarer å surfe deg til en driver. 7280931[/snapback] Jeg bruker den nyeste driveren fra siden dems, er xp driver da men. Samme problem med driveren som ligger på cd'en som fulgte med Bruker forresten Topcom Skyr@cer Pro Pci 154 trådløst kort. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 jeg MÅTTE installere Vista for at nettet mitt skulle funke:S motsatt problem av deg:P Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg bruker den nyeste driveren fra siden dems, er xp driver da men. Samme problem med driveren som ligger på cd'en som fulgte med Bruker forresten Topcom Skyr@cer Pro Pci 154 trådløst kort. 7281985[/snapback] Har du også testet Windows sin egen driver? Lenke til kommentar
Vikers88 Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Er ikke no driver til det kortet med vista trur jeg:P Det var i hvertfall ikke installert når jeg hadde installert vista... Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Æ`kke sikkert at Vista har driver støtte for alle Gblan kortene veit du. Lenke til kommentar
Vikers88 Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Æ`kke sikkert at Vista har driver støtte for alle Gblan kortene veit du. 7283988[/snapback] Er jo bare tull med vista Burde da støtte det som xp gjør... For det andre må jeg gjennom 2 til 4 bluescreen med restart for å starte opp fa**enskapen Hadde internetten funka + ingen bluescreen, hadde vista vært kjempe fint Men det ser ut som vista vil noe annet Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Liker ikke hvordan "min datamaskin" ser ut jeg:S HELT annerledes fra XP.. masse programmer som de ikke har greid å få updata og:( Endret 15. november 2006 av Narkan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå