Left Blank Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Tror kanskje min verste frykt er klaustrofobi.. Det finnes egentlig to sider ved den frykten; hvis heisen stopper og man må vente på hjelp så er det en mildere situasjon siden man kommer ikke til å være der for alltid, i motsetning til om man blir begravet levende. Der ligger man jo under jorda hvor ingen hører en, og for lenge siden så var folk så redde for dette at de la en streng ned i graven som var festet til en bjelle på overflaten av graven. (Noen folk ble faktisk også begravet levende) Tror mange deler de samme fryktene, særlig i ekstreme saker som dette. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 takler ikke insekter som summer. Når jeg gikk i 5 klasse satt jeg på trappa til en kompis og venta på at han skulle komme, og rundt meg snurra det en veps (trodde det bare var en vanlig husflue). Den landa på øreflippen min og jeg ble jo redd og slo, og voilá, et ufrivillig piercinghull. gikk skrikende hjem 8098267[/snapback] Jeg og har vært i en skremmende lik situasjon! Var hos en venn av meg, så skulle vi se på en film eller noe sånt, og da måtte han hente noe. Plutselig hører jeg noe summing rundt meg, så oppi håret mitt, og der satt den seg fast. Jeg trodde jo det var en vanlig flue, så jeg prøvde å få den bort, men neida, *stikk* og så løp jeg skrikende hjem til mamma. Etter det har jeg vært livredd for vepser, bier og humler. Hoppa på trampolinen i fjor, og plutselig kom det en veps 10 cm fra hodet mitt, jeg reagerte med å løpe mot kanten av trampolinen, i mitt forsøk på å hoppe av snublet jeg uheldigvis, så jeg måtte ta meg imot med henda og forstua ene handleddet. :!: Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Er ikke spesielt glad i høyder, så når jeg skulle ta bilder på The Oakely Arctic Challenge i Midtstua så måtte jeg komme meg på toppen av quarterpipen. 10 meter måtte jeg gå opp i en smal ekkel trapp i et stillas... men jeg kom meg opp til slutt på andre forsøk, da Skal love deg at det ikke var spesielt morsomt å gå ned igjen, men bildene ble bra iallefall Lenke til kommentar
tagewedin Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 HUMLER!!! Hårete feite jævler som surrer rundt med de små vingene sine skremmer driten ut av meg. det gjør veps å men humler er de værste jævlene. Man må nesten ha hagle for å drepe en humle, bruker man fluesmekker på dem spruter det vel humle møkk over alt. Ikke at jeg har prøvd for det tørr jeg faen meg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Edderkopper, Snegler. Verste jeg vet. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Nice bump tagewedin. Men når jeg er på det kan jeg jo skrive litt - Sosial angst, hater å ta telefonen, hater å snakke med folk, spesielt over telefonen. Liker ikke å være sammen med venner irl, har problemer med å gå ut osv...så yeah Oh, glemte å si jeg hater edderkopper, lol ^_^ Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Har vel en liten fobi for edderkopper, dreper enhver jeg kommer over som befinner seg i huset.. Ellers er jeg ikke fryktelig glad i høyder. Men etter å ha vært i den samme høyden en stund så tenker jeg ikke så mye over det lengre. Edit: Legge seg til og sove til normal tid er noe dritt... Endret 10. juli 2008 av Ascubal Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Er faktisk en del ting jeg er redd/ har fobi for. Edderkopper takler jeg ikke de små går greit men de store, å fyy liker ikke å se de på tv heller. Sjekk ut "goliat" dere, verdens største edderkopp, lever i Australia og er ikke farlig for mennesker. Men hadde jeg sett en sånn hadde jeg svimt av. Takler heller ikke snakk om blod og innvoller, går greit en liten stund men etter litt tid (10 min) begynner jeg og kald svette og bli svimmel. Har også en liten høydeskrekk, men den er ikke så veldig stor. MÅ trippel sjekke komfyren før jeg legger meg eller dra bort hvis jeg er den eneste i huset, kan ha noe med at jeg nesten tok fyr på huset ved og la platene stå på da jeg var 3 år gammel. Er også ganske mørkeredd hvis jeg har sett et skummel program på tven må jeg ha litt lys på. Savner tiden da jeg hadde en hund oppi senga sammen med meg alt føltes så mye tryggere da, han er død nå Likker ikke å være hjemme alene heller. Lenke til kommentar
lamial Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Sjekk ut "goliat" dere, verdens største edderkopp, lever i Australia og er ikke farlig for mennesker. Den var ganske heftig ja. Så myk ut, nesten som fløyel. Jeg ønsker meg en sånn Altså er jeg ikke redd for edderkopper, men derimot biller! De er grusomme. Også har jeg vannskrekk, og er mørkeredd. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Er dritt redd for ho kjerringa fra Requiem filmen får nesten ikke sove om nettene, herregud ho er skummel! Lenke til kommentar
Siege Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg er redd for fisk, hai, blekksprut, hvaler, krabber, hummer - ja i det hele tatt alt som lever i vannet. Synes det er skikkelig ekkelt å bade på dypt vann uten å se bunn eller føttene mine. Tenk hvis det ligger en hai og lusker på meg. Greit nok, det er sikkert ingen som har blitt spist av hai i Norge, men en må være den første. Derfor bader ikke jeg i sjøen Har helt samme fobi som deg. Klarer selfølgelig å bade i sjø og vann, men får en slags "pannikk" følelse når jeg ikke har kontroll på bena eller hva som er under meg. Enda verre er det hvis noe er borti foten min uten jeg vet hva det er. Skal jeg føle meg helt trygg der jeg ofte bader slenger jeg på med dykkerdrakter og dykker rundt (Får fobien vekk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå