Neppe Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg er så redd for alt av dyr i havet, veit ikke hvorfor 7281124[/snapback] Hadde dyrene hatt et forum, hadde de sagt at de er redd mennesker som bader i havet Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Er redd en ting her i verden, og kun den ene tingen. Det er edderkopper. Er ikke redd dem på den måten at jeg er hysterisk, men klarer ikke tanken på å være borti dem. Man kan bli kvitt denne fobien sier folk, men jeg vil ikke bli kvitt den. De ekle krypene er djevelens verk, og kan holde seg langt unna meg. Dette er hva du kan forvente å finne i kjellerleiligheter i Stavanger: Tegenaria atrica, største edderkopptypen som lever fritt i Norge. Stammer fra Syd-Europa og er avhengig av oppvarmede hus for å overleve. Endret 14. november 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Etter jeg ble påkjørt klarer jeg ikke å løpe over veien lengre. Må alltid dobbelsjekke hundre ganger før jeg går over veien. Selv i gangfelt.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg tåler ikke å bade i havet. Det er ok, så lenge det er en strand, uten mørke flekker. Jeg er så redd for alt av dyr i havet, veit ikke hvorfor 7281124[/snapback] Jeg også! Men det er fordi havdyrene er på hjemmebane Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) har ikke fobi, men liker ikke edderkopper, skriker ikke hvis jeg ser en, men jeg tar ikke på den, store er ok, for de har jeg kontroll på, de forsvinner ikke under genseren min, men de små liker jeg ikke... dreper ca alle jeg ser, de fleste havner humant i do, eller klemt sammen mellom papir og gulv/vegg... er også en del som har dødd med soft-gun... jeg HATER også sylte-agurker, men det er ikke redd de, er bare imot dem... edit: liker heller ikke dypt vann, men det passer meg dårlig, da jeg mye av sommeren er 10m bak en båt, på brett/ring/ski/magen/whatever i find, men jeg takler det, er ikke ett stort problem, men når jeg ligger der, midt i vannet, LANGT ned, og LANGT til land, og jeg bare venter på at båten skal komme tilbake(den må ta en stor omvei, og bremse ned grunnet tauet), så kan fantasien starte... Endret 14. november 2006 av aklla Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg har høydeskrekk, klaustrofobi og hater fyrverkeri og lyn og torden og slikt Kristin er pingle med andre ord Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Synes det er skikkelig ekkelt å bade på dypt vann uten å se bunn eller føttene mine. Tenk hvis det ligger en hai og lusker på meg. 7280096[/snapback] Second that. Det er helt jævelig å bade i dypt vann Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Synes det er dritekkelt å svømme der man ikke ser bånn. F.eks. i ferskvann med myrbunn. Da er det skummelt å la fantasien råde. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Før da jeg var liten hadde jeg mange fobier. Fikk høre så mange rare historier Men har overvunnet nesten alle nå. Har en, og den fikk jeg ifjor sommer da ett vennepar av mamma hadde vært på Tivoli for mange år siden. Da hadde en skrue løsnet på en sånn "Enterprise" lignede karusell som de har på Tusenfryd, og de sier det regna folk, så de bare måtte løpe for å ikke bli truffet. Det var faktisk mange folk som var på bakken som ble truffet av flyvende mennesker. Ikke tull en gang! Endret 14. november 2006 av Lek1 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Edderkopper og duer!! Fy fabian. Jeg takler det bare ikke. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg er redd for å bli forlatt.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Det jeg har mest angst for er vel alt som har noe med sykdom, infeksjoner, sykehus og doktorer. Er det en ting som jeg ikke klarer aa forklare med kroppen min, klarer jeg aa faa det for meg at jeg er dodssyk. Noen ganger kan det bli saa ille at jeg faar et angsanfall, begynner aa kaldsvette og er paa nippet til aa svime av. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Etter et par elgtreff i skogen så har jeg blitt mørkredd 7280886[/snapback] Møter på elg hver gang vi er ute i skogen og kjører her. Dem har aldri løpt mot oss, håper dem ikke gjør det. ^^ Ellers, tror ikke jeg har noen fobier. Kommer ikke på noe jeg er redd for heller. Rart. =\ Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Å bli stengt inne i et veldig trangt rør eller noe slik at jeg ikke kan røre på meg i det hele tatt Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg vet ikke om det kan kalles en fobi, men jeg liker verken skorpioner eller edderkopper og ei heller de fleste insekter. Dessuten synes jeg dyr som kolossblekksprut, hvithai, portugisisk krigsskip, etc. er skremmende. Heldigvis er sjansen for å møte på disse dyrene heller liten. Min største fobi som jeg til nå har oppdaget er vel akrofobien (høydeskrekken). Jeg har ingen problemer med å ta diverse berg-og-dal-baner på tivoli, men jeg måtte manne meg opp første gangen jeg skulle ta et av høydetårnene der man blir skutt opp til toppen og firt ned igjen. Men akrofobien er ikke veldig utpreget, og spesielt plagsom er den heller ikke. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Jeg vet ikke om det kan kalles en fobi, men jeg liker verken skorpioner eller edderkopper og ei heller de fleste insekter. Dessuten synes jeg dyr som kolossblekksprut, hvithai, portugisisk krigsskip, etc. er skremmende. Heldigvis er sjansen for å møte på disse dyrene heller liten. Min største fobi som jeg til nå har oppdaget er vel akrofobien (høydeskrekken). Jeg har ingen problemer med å ta diverse berg-og-dal-baner på tivoli, men jeg måtte manne meg opp første gangen jeg skulle ta et av høydetårnene der man blir skutt opp til toppen og firt ned igjen. Men akrofobien er ikke veldig utpreget, og spesielt plagsom er den heller ikke. 7283811[/snapback] tenk hvis du er ute og svømmer, og du kjenner en kjempebleksprut på over 20meter snerrer foten din da. Huff, da hadde jeg forsvunnet derfra i en forferdelig fart. De tårnene du nevner er jo bare morsomme da Endret 14. november 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 lukten av snus jeg greier ikke den lukten, det er eneste grunnen til at jeg royker i stedet for a snuse. jeg faar noia hvist jeg er alene i et hus og det er helt morkt foler at noen er i huset, Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) røyklukt (ikke sigaretter). får helt noia med en gang jeg kjenner det et sted jeg ikke burde kjenne det vet ikke om det kan kalles fobi men, ettersom jeg ikke plages dersom jeg er et sted hvor den lukten hører hjemme 7279789[/snapback] Det som er så digg ____ Jeg tåler ikke edderkopper. Bare jeg ser en edderkopp TV får jeg helt noia. Endret 14. november 2006 av Edge Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Tror jeg har litt høydeskrekk. Jeg gikk over bybroa i Fredrikstad i sommer, og det føltes ikke helt bra å stå på toppen og kikke ned. Ble litt svimmel, bestemte meg for å ikke se særlig mer over kanten. Har aldri merket noe sånt tidligere, litt rart at det kom nå egentlig. Håper det var tilfeldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå