Gå til innhold

CoD3 - Spille online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

I dag fikk vi endelig samlet en hel bråte fra dette forumet til samlet online play. Dette var til tider hysterisk morsom :!:

 

Takk så mye for kampen, dette må vi gjøre oftere.

 

Tenkte vi kunne ha en tråd der vi annonserer tid og klokkeslett folk vil samles også tar vi det derfra ;)

 

Invite systemt over live er jo bare ubër sweet :love:

 

Jeg var kanskje ikke den vanskeligste å kjenne igjen, da jeg til stadighet hadde en tendens til bryte ut (i raseri selvfølgelig)

 

Kusefis

Herregud

Fitta Feis og lignende

 

Knall suksess :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo takk for kampen, var litt kjipt å tape den kampen som varte i 30min, vi sloss godt og lenge, men det var artig.

Jeg er som oftest med når som helst, så lenge ikke noe annet dukker opp

 

Var også overrasket over at jeg greide å hoste denne kampen, vi var vel godt rundt en 20 spillere?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Sett opp en tid og jeg er med :)

7279610[/snapback]

I second that!

Jeg driver fortsatt å stuker gjennom singleplayer campain, men er klar for å gå online så fort jeg har drevet Tyskerene ut av Frankrike.

Lenke til kommentar

Jepp - Dr Peedee er klar! Er lei av belgiere, franskmenn som snakker nasalt og knapt et ord engelsk - og breikjefta amerikanske tenåringer.

 

Gamertag er overraskende nok: Dr Peedee

 

Ikke for det - tross manglende kommunikasjon med medspillere så er Call of Duty 3 online veldig moro!

 

Svært, svært, svært overrasket over dette. Cod 2 online gadd jeg aldri noe særlig. Gikk lei med en gang. Har faktisk ikke hatt det så moro med skytespill online side jeg hadde dilla på Battlefield serien på PC. Jepp - jeg har vært av de som har nektet (omtrent da) å gå online med skytespill på konsoll fordi det er opplest og vedtatt at det suger balle. Men nå... CoD 3 er i ferd med å forandre det. Greier nesten ikke vente på Gears of War: Mindre brett, færre spillere - mere samarbeid! (dog de kunne jo komme med litt flere online modus da).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...