Gå til innhold

COD3 populært. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, eg synest det er merkeleg at FPS er så populært på konsoll, personlig synest eg det er pyton å styre siktet med ein joystick, men det er kanskje ein vanesak?

7279742[/snapback]

Dette er helt klart en vanesak! Jeg digger det etter at jeg har fått spilt litt.

Hehe.. Ser nesten ut som min liste det der. :)

Jeg ser meg selv og på den der lista di. Men jeg spilte GRAW jeg da. ;)

Syns forresten luften gikk fort ut av ballongen for SCDA. "Ingen" som spiller det lengre. Får jo lyst på COD3 jeg og...  :hmm:

7279755[/snapback]

Ja, men dette kommer nok til å jevne seg ut etterhvert! alle vil spille sitt "nye" spill og folk vil ramle tilbake på det de liker best når de har gått lei det andre! ha litt tålmodihet så kommer nok folk til å spille SC:DA igjen :thumbup:

Lenke til kommentar
Ja, men dette kommer nok til å jevne seg ut etterhvert! alle vil spille sitt "nye" spill og folk vil ramle tilbake på det de liker best når de har gått lei det andre! ha litt tålmodihet så kommer nok folk til å spille SC:DA igjen  :thumbup:

7279781[/snapback]

Tja... Kanskje, kanskje ikke. Tviler på at jeg kommer til å spille det så veeeeldig mye i fremtiden jeg heller. Tror nok det blir COD3 og GeOW som blir å dominere fremover en stund. Ser forresten at nesten ingen spiller TDU lengre heller.

Men det er vel slik at det kommer så mye bra spill til 360 at det er ikke vits i å spille de "gamle". :whistle:

Lenke til kommentar
Howlie Hell!

*beæret*

Men joda, veit ikkje om noen hørte min solide gloser over live eg, da eg tror micken streiker akkurat den runden :wee:

7279923[/snapback]

Du som er Shrugz ja, vi var vel på lag om jeg husker riktig, kult var det uansett.

Hadde du ikke litt problemer med å komme inn i gamet med en gang? eller forveksler jeg deg med en annen nå? godt at du kom deg inn til slutt værtfall.

Kampen i kveld var helt klart den beste jeg har vært i så langt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

La merke til at også min Friends List var full av folk som spilte Call of Duty 3 - enten spiler folk Halo 2, Gears of War eller Call of Duty 3.

Plukket selv opp CoD3 idag (heads-up; Elkjøp selger COD3 til 449,-) og har trasket godt inn i singleplayeren, er dog litt skuffet - ustabil framerate og mange glitches (folk som detter gjennom bakken, folk som skyter gjennom vegger, etc.), men jeg håper at multiplayer-delen vil redde spillet.

COD3 sin singleplayer virker litt mer rushed enn hva COD2 gjorde, men det er fortsatt ganske underholdende.

Lenke til kommentar
Mange spill som kommer og går ja. COD3 vil nok fortsette den suksessen COD2 hadde. Tviler GoW vil være like populært onlinespill etter hysteriet har roet seg

7280460[/snapback]

Mulig det. Vet lite om multiplayern på GoW, men den har vel ganske få moduser? Tiden får vise. Får vel spillet ganske snart så jeg håper på en multiplayer som holder seg, ja. :)

Forresten...GRAW har hatt mange spillere i lang tid nå, så kanskje R6V vil bli populært blant disse spillerene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...