Fanta4free Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 vi har nå vert sammen i 2 og en halv uke hu blir 16 og jeg er 16 fyller 17 i år... jeg har lite penger men lurer på hva jeg skal kjøpe til jenta mi?? noen som har noen ider eller til ca 300kr kommer ikke på noe.. søstra mi skal vere med til byen i morgen også så håper det blir bra. vi fikk også penger av mora hennes til og ha det koslig sammen på bursdagen hennes som er på onsdag.... noen som vet hva vi kan gjøre for de og eller?? trenger tips her.... håper noen har noen fine svar til meg da ---------Marius & Hanne<3--------- Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg går ut ifra at du er 89-årgang. Mitt første tips er at du bruker søkefunksjonen og finner allerede eksisterende tråder. Der kan du finne mange tips. Ellers blir dette mest opp til deg. Du må finne på noe du føler at passer godt til henne fra deg. Det er kanskje ikke like lett når dere har vært sammen i så kort tid, så jeg kan nevne noen godt brukte idéer: - Kosedyr - Sølvkjede - Parfyme - Fotoalbum (jeg regner med at dette er lite aktuelt med tanke på at dere er et ganske ferskt par) Og et siste tips: gå litt rundt i butikker og se hva som finnes. Det kan gi deg en del idéer du kanskje ellers ikke ville ha kommet på. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 ja bra ideer der oppe. men hvis du sankker om at du fikk en del kan dere jo gå ut å spise hvis dere er close... Lenke til kommentar
TordO Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 en annen ide... du kan i tillegg til disse forslagene gi henne et gavekort, men et litt uvanlig et.. f.eks. et gavekort på 30 min masasje? eller 30 min klining.. ? Tord Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 eller 30 min klining.. ? 7279707[/snapback] Haha, så respektløst. Gaver trenger ikke å koste penger. Men legg sjela di i gaven. Vær kreativ å ikke bruk et forum. Så finner du ut gode løsningenr skal du se Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hva med en fin pyjamas, eller en kul t-skjorte? Kosebukse kunne jo vært noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå