Uncle Scrooge Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hallo! Noen som spiller squash her? Ganske artig sport som er litt ala Tennis. Har selv spilt squash i ett år nå, og syns det er artig Lenke til kommentar
eigan Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jepp, jeg spill squash...Spiller sammen med en kamerat...ca 2 ganger i uken Lenke til kommentar
Fekke Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Og jeg er den kameraten. Spilt squash i ca. 1 måned nå.. Har begynt å lese en bok nå, og jeg må si at det hjelper mye! Lenke til kommentar
haarod Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Spiller squash et par ganger i veko. Lenke til kommentar
Coppernica Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg har spilt squash type "veldig hobby", og begynner igjen over jul. Føler det er bra trening, samtidgi som jeg får gjort noe jeg syns er gøy (jeg er generellt glad i spill som innebærer racket ) Men bok? Tittel? Lenke til kommentar
eigan Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 http://www.amazon.com/Squash-Steps-Success...y/dp/0880115416 Lenke til kommentar
Coppernica Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Takk *kjøpe bok etter jul* Lenke til kommentar
pakke Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Spiller squash på Lysaker i ny og ne, det er temmelig moro og god trening. Synd stedene inni byen er så vanvittig dyre i forhold til Lysaker squash, det hadde vært ok å slippe å reise med melkeruta hver gang vi skal spille. Lenke til kommentar
Coppernica Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Spiller squash på Lysaker i ny og ne, det er temmelig moro og god trening. Synd stedene inni byen er så vanvittig dyre i forhold til Lysaker squash, det hadde vært ok å slippe å reise med melkeruta hver gang vi skal spille. 7535322[/snapback] Glimrende ting med å være student i Trondheim. Det er rimelig billig å få spilt litt (selvom man må litt utenfor byen, aka Dragvoll for å få spilt) Hva er prisnivå for en times tid rundt i Oslo da? Lenke til kommentar
pakke Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 På Lysaker koster det vel 130-150 for en halv time, hvis ikke jeg husker helt feil. Jeg har et helårskort som kosta 1900. Andre steder mer sentralt i byen hadde ganske mye stivere priser sist jeg sjekket. Skulle nesten tatt et par fag på Blindern, de har sikkert noen gode tilbud der også.. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Spiller squash 1-2 ganger i uka, men i det siste har det blitt mindre.. Er medlem i helsestudioen 3T, der har de squashbane vi kan bruke helt gratis. Ellers når jeg er i oslo, pleier jeg å spille der hvor centrum idrettslag har hjemmebane. Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Spiller squash 1-2 ganger i uka, men i det siste har det blitt mindre.. Er medlem i helsestudioen 3T, der har de squashbane vi kan bruke helt gratis. Ellers når jeg er i oslo, pleier jeg å spille der hvor centrum idrettslag har hjemmebane. 7547819[/snapback] Spiller squash, men ikke fryktelig aktivt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå