Robbansvenske Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Har en Acer Aspire 3000 køpt på netshop i oktober 2005. Maskien ger elektisk støt när man tar på den. Den laddar inte heller upp batteriet lenger och går kun på adapter strøm. Maskinen blev trieg o hengde sig opp pga av detta. Fant ut att om jag inte har i batteriet så uppfører sig pcn normalt med strøm från adapter. Muligens batteri/ladning som är feil.. Har jag reklamationsrätt på denna laptop? Garantin gäller inte enligt producent, Acer skriver att garanti på batteri kun gäller i 6 månader och 1 år på laptopen! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Har en Acer Aspire 3000 køpt på netshop i oktober 2005. Maskien ger elektisk støt när man tar på den. Den laddar inte heller upp batteriet lenger och går kun på adapter strøm. Maskinen blev trieg o hengde sig opp pga av detta. Fant ut att om jag inte har i batteriet så uppfører sig pcn normalt med strøm från adapter. Muligens batteri/ladning som är feil.. Har jag reklamationsrätt på denna laptop? Garantin gäller inte enligt producent, Acer skriver att garanti på batteri kun gäller i 6 månader och 1 år på laptopen! 7279298[/snapback] forutsatt at dette er privatkjøp(kjøpt i Norge), så har du reklamasjonsrett. Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Ta direkte kontakt med Acer Norge og hør med dem. Jeg fikk i alle fall god hjelp og ny skjerm på min laptop da jeg meldte den defekt. Lenke til kommentar
starks Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 du har fem års reklamasjonsrett dersom du har kjøpt den som privatperson Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 2år eller 5år alt etter hva som er defekt. Bærbare er ganske utsatt og faren for fabrikksfeil er mindre enn brukerfeil vil jeg si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå