Gå til innhold

Den Store og Geniale Julegavetråden!

Propofol

Anbefalte innlegg

Dette er Den Store og GenialeJulegavetråden.

julegaver-05.gif

LES DETTE FØRST: Her er det meningen at brukere skal komme med forslag til julegaver under 100 kroner (ikke inkludert porto). Alle som poster i denne tråden må poste link til hvor det kan bestilles over nettet og evt. poste et bilde av tingen. Her finnes det også forskrifter over hva som ikke er lov til å foreslå (se dette).

Det er ikke å legge skjul på at samtlige av oss her på diskusjon.no har store problemer med å kjøpe julegaver siden vi ikke har fantasi nok, eller at vi rett og slett dropper julegaven. Mange går i fella, samtidig som de ikke passer seg for den og ender opp med å kjøpe en (forbanna - min mening) marsipangris på Statoil i siste liten.

Denne tråden er altså rettet mot ting som kan bestilles over internett.

Ting som IKKE kan foreslås:

- Marsipangriser

- Sokker

- Stearinlys

og ellers ting som man ellers ville hutet til h*lvette.

Endret av eilertsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som etter tittelen å dømme kunne se ut til å være nok en tam telletråd, viste seg å være et ganske så ålreit initiativ. Det hadde vært fett om trådstarter hadde giddet å samlet alle linkene i første post også. Dessuten finnes det fortsatt en god del ting man ikke får tak i på nett, det burde være lov å poste disse også så lenge man forklarer nøye hva det er, hvor det kan kjøpes og kanskje supplerer med bilde hvis mulig. :thumbup:

Her er noen forslag:

t_16287_06.jpg

The Amazing Flygun!Denne funker som bare juling, jeg har en selv. Fluene skjønner aldri hva som traff dem. Perfekt til folk som er plaget med fluer; min mormor (som bor like ved en bondegård og dermed har huset fullt) elsker sin. Du finner den f.eks. her:

http://www.gadgetsuk.com/Fly-gun-bug-killer-p-16287.html

men mange velassorterte morosakbutikker fører den. Jeg kjøper mine hos Ruben's Varme Gleder i Bergen.

large_Sudoku_500.jpg

http://www.gadgets.no/images/large_Sudoku_500.jpg

Gaven til alle sudoku-frelste.

Lenke til kommentar

Svar til Isbilen :)

Det å samle alle linker opp i første tråd har jeg ikke tid til, det kommer til å bli bra hektisk rundt juletider og jeg forutser at det er da denne tråden kommer til å ta av. Denne tråden baserer seg på ting som kan bestilles på nett og er hovedformålet.

Lenke til kommentar

Da får jeg foreslå rubiks kube.

180px-Rubiks_cube_solved.jpg

Må være den mest geniale presangen du kan gi. Fikk en til forrige jul go brukte omtrent 6 (!) måneder på å finne en god guide for meg selv. Hadde løst den før, men det var bare flaks :!: Kan være at den koster litt mer enn hundre kroner noen plasser, men det er ikke så gale

btw: sjekk dette

Endret av Flug3r
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...