remzy Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 hei. lurer bare på om det er noen måter å øke signalstyrken påen slik en? tenker på sterkere antenne eller noe slikt... har prøvd "pringles-varianten", uten særlig hell hadde først ett pcmcia kort i den bærbare, men siden jeg bare fant(men ikke kunne koble til) nettverket med det, kjøpte jeg denne. da fant jeg nettverket, og kan surfe i ca 200-250kbit på fatterns 4.9Mbit linje Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hvordan signalstyrke har du nå da? Syns ikke det høres _så_ riv ruskanes dårlig ut. Hvordan har du sjekka nedlastninga? Hvor langt unna AP/router er du? Lenke til kommentar
remzy Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 signalstyrken er vel 200-250kbit, og 108Mbit er maks på nettet. har sjekket nedlastinga på hw sitt speedometer, og itavisen sitt speedometer. på trådløs tilkobling(på kontrollpanel) står det at jeg er tilkoblet, men så står det "intet signal" under... er ca 60 meter unna, og ruteren står i ett annet bygg. flytting av ruter eller min pc er uaktuellt. tegningen viser nettverket mitt. min pc er den lengsst vekk fra ruteren. den andre pc'en som har trådløs forbidnelse har ca 700-750Kbit signalstyrke. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Du kan lese litt i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=661080&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå