Rockna Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hei. Skal kjøpe en Motorhispania Furia 2000 modell til våren og lurte på om dette er et bra kjøp, har dere noen erfaringer og jeg har hørt at den går bra med bare effektanlegg.. Er dette noe og satse på eller skal jeg bare kjøpe meg en nok så god Tsx? Mvh Tom Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) jeg har engentlig fått et utrykk av at motorhispania var ganske jalla. kjente en som hadde Furia, det endte med at framdemperen låste seg veiva rauk og sylindere skar seg og jeg har set mange Motorhispania RXer som har rustet opp. vil heller anbefale deg å se på derbi ! dette er uten tvil de syklene med best kvalitet i moped klassen. edit: såg at du vurderte TSX, motoren på TSX e tåler vertfall mye mer en furia men denne er vel luft avkjølt og går utrolig dårlig med bare effektanlegg så da må du nok til med tyngre trimm. i Furia sitter Btw en AM6 motor fra Yamaha. Endret 13. november 2006 av Evil-Duck Lenke til kommentar
OHell Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Har selv en motorhispania furia -04 mod. Må si jeg er veldig fornøyd med den, har bare effektanlegg på, men den går godt forde Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hei. Skal kjøpe en Motorhispania Furia 2000 modell til våren og lurte på om dette er et bra kjøp, har dere noen erfaringer og jeg har hørt at den går bra med bare effektanlegg.. Er dette noe og satse på eller skal jeg bare kjøpe meg en nok så god Tsx? Mvh Tom 7278999[/snapback] Hadde aldri kjøpt en 6 år gammel moped hadde jeg vært deg, HVIS ikke mopeden er veldig strøken og godt passet på da... jeg har engentlig fått et utrykk av at motorhispania var ganske jalla. kjente en som hadde Furia, det endte med at framdemperen låste seg veiva rauk og sylindere skar seg og jeg har set mange Motorhispania RXer som har rustet opp. vil heller anbefale deg å se på derbi ! dette er uten tvil de syklene med best kvalitet i moped klassen. 7280362[/snapback] Dette er bare pga folk som ikke kan skru på moped... folk som feks bytter effektanlegg uten å stille olje osv, da går det jo galt. Jeg har selv Furia, og kjenner veldig mange som har furia og alle er like fine pga de følger servicene og passer på mopedene. Derbi er gode mopeder ja, men det elektriske er ekstremt dårlig. Overledning og masse som går galt i følge mopedportalen. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 el problemene til derbi er egentlig ganske oppskrytt. mopeder som rieju lager skal vist vere mye mer el problemer med. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 El problemene til derbi blir sakte men sikkert rettet opp i. En som har derbi senda her har bare problemer med det elektriske men satan så den går (til å være moped). Kompis av meg har rieju rs2, sprengte simringa i demperne og skar syllen. Problemer på moped varierer no sykt, noen kjører gris og aldri får problemer, andre behandler den som gull og får bare problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå