Gå til innhold

360's HD-DVD "fungerer" til XP og Vista


Tandamram

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt det der med folk som klager på støy. Har dere ikke lyd på når dere spiller og ser film? Kan være at 360'en varierer veldig i forhold til støy/plassering, men min bråker absolutt ikke mer enn en gjennomsnittlig PC. Når det kjøres i gang spill eller film så hører jeg ikke at den er der, en gang.

Lenke til kommentar

Det er forskjell på støynivå på 360ene. Min er ok så lenge jeg ikke bruker DVD, dvs. spiller en demo eller arcadeting. Setter jeg inn et spill eller film på DVD blir det 10 x mere bråk enn jeg noen ganger hart hørt av en PC. Derfor er den helt ubrukelig til annet enn spill med høy lyd.

Lenke til kommentar
For meg hadde det vært kjekt om jeg kunne bruke min HTPC til avspilling av HD-DVD. Min 360 bråker for mye til at den er egnet til film.

7278922[/snapback]

 

Eier ikke en 360 selv, men etter det jeg har hørt av de som gjør det, er det DVD spilleren som bråker mest. Streamer du da video over nettet er lydnivået mye lavere. Og for alt vi vet, kan jo lydnivået på HD-DVD spilleren være mye lavere?

Lenke til kommentar

Har heller aldri sett problemet med støyinga, når den står og laster ned mens jeg ikke bruker den er det småkjipt, men fortsatt care ettersom jeg spiller musikk.. og alle mennesker har vel en standalone DVD Spiller \ Xbox (1'ern, som ikke støyer like mye) ? Jeg har dvd spiller, xbox og x360, har aldri puttet en dvd inn i boxene mine. Men skrur alltid opp lyden når jeg spiller, og irriterer meg aldri over støyinga pga lydnivå skal seff være høyt!

Lenke til kommentar

Nei, jeg gjør ikke det, fordi jeg har ikke noe problem med bråk fra min 360, da den står i en TV-benk med glassdører, men jeg er ikke døv heller, om døren står åpen hører jeg godt at den bråker like mye som PC'en min, og det er klart det høres i stille scener i en film, og det er ikke noe som gir deg en bedre opplevelse av filmen akkurat. Hvis du klarer å se noe positivt i det, så må du gjerne poengtere hva.

Lenke til kommentar
Legg inn nyeste  WinDVD 8 og HD DVD filmer fungerer fint på pc!

 

trenger først Drivere og så bare instalere WINDVD.

 

Vista har drivere som fungerer uten å laste ned først

7280474[/snapback]

Så når Vista kjem vil den faktisk ha støtte for HD-DVD drevet?

Det er jo glimrande!

7281034[/snapback]

 

ja, det stemmer

 

eneste problemet akkurat nå er at eneste programmet som viser filmene er WinDVD8 Platinum på japansk!

Lenke til kommentar
Ja den støtter mac, men bare med vanlige dvder ikke med HD DVD.  Kommer nok det også med tiden.

7297350[/snapback]

 

Men det er vel Mac'ene som mangler støtte der? Altså, at HD-DVD spilleren ikke har noe med dette å gjøre.

 

Of course, due to the lack of compatibility, it remains impossible to play BD or HD-DVD contents on a Mac. Come on Apple, it is time to do something about it
Lenke til kommentar
ja, det stemmer

 

eneste problemet akkurat nå er at eneste programmet som viser filmene er WinDVD8 Platinum på japansk!

7283029[/snapback]

 

Når jeg leste innlegget ditt tenkte jeg: "Genialt! En spiller både til 360 og PC". Men så oppdaget jeg den lille detaljen om Japansk...

 

Vel, vel, når det funker på japansk versjon av WinDVD8, så tar det nok ikke lang tid før det kommer drivere som støttes av det meste av annen software.

Endret av roolf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...