Gå til innhold

Trenger hjelp fort, installasjon problemer!

Torsol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har problemer ved installasjon av Windows XP Home SP2

Problem Melding:

STOP: c0000221  Unknown Hard Error

\systemroot\system32\ntdll.dll

Trenger svar fort!

7278694[/snapback]

Spesifikasjon til pcen din?

er det skraper på cden?

nylig byttet hardware?

Lenke til kommentar

Jeg har problemer ved installasjon av Windows XP Home SP2

Problem Melding:

STOP: c0000221 Unknown Hard Error

\systemroot\system32\ntdll.dll

Trenger svar fort!

7278694[/snapback]

[/quote

Last ned en annen fil av sp2en. mulig skade på den du har.

Lenke til kommentar
CD er helt ny, Pc ble bygget for 2 dager siden Spesifikasjoner vet jeg ikke noe om

7278811[/snapback]

Muli feil med hard drive, floppy drive, CDROM drive eller drivere du har installert..

Hvis du kan eleminere feil ved å benytte andre drivere (hvis du har) så gjør du det.. hvis ikke så prøver du å flashe biosen med den nyeste versjonen

Lenke til kommentar
CD er helt ny, Pc ble bygget for 2 dager siden Spesifikasjoner vet jeg ikke noe om

7278811[/snapback]

Muli feil med hard drive, floppy drive, CDROM drive eller drivere du har installert..

Hvis du kan eleminere feil ved å benytte andre drivere (hvis du har) så gjør du det.. hvis ikke så prøver du å flashe biosen med den nyeste versjonen

7278871[/snapback]

assa hvis du har en annen cdrom eller noe annet hardware liggende så hadde det vært bra om du prøvde å bytte det. det kan være feil fra fabrikk siden pcen er helt ny.

Lenke til kommentar

I was getting that error w/ a new computer that I had just put together. I was trying to install Windows XP Pro on it, and would get that error after the PC read files from the CDROM, then said "Starting Windows", then it would blue screen w/ that same error. I looked through many forums, and I started checking all my hardware. I have plenty of spare parts, so I was able to change the hard drive, floppy drive, CDROM drive, use a different installation CD, changed the NIC, changed the IDE cables, just about everything. I decided to grab the latest bios image from asus's website, installed it, and voila! everything is working fine now.

En annen som har hatt samme problem. prøv det han har gjort..

Lenke til kommentar
Chakl: Den er helt fresh (driver å nå)

Får meldingen etter jeg har formatert harddisk og start greia tiul Windows XP kommer opp (før OS er oppe å går)

7278920[/snapback]

Altså mener du at du har fått installert Windows XP , men under oppstart så kommer det problemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...