Torsol Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg har problemer ved installasjon av Windows XP Home SP2 Problem Melding: STOP: c0000221 Unknown Hard Error \systemroot\system32\ntdll.dll Trenger svar fort! Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg har problemer ved installasjon av Windows XP Home SP2 Problem Melding: STOP: c0000221 Unknown Hard Error \systemroot\system32\ntdll.dll Trenger svar fort! 7278694[/snapback] Spesifikasjon til pcen din? er det skraper på cden? nylig byttet hardware? Lenke til kommentar
c-NOfx Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg har problemer ved installasjon av Windows XP Home SP2 Problem Melding: STOP: c0000221 Unknown Hard Error \systemroot\system32\ntdll.dll Trenger svar fort! 7278694[/snapback] [/quote Last ned en annen fil av sp2en. mulig skade på den du har. Lenke til kommentar
Torsol Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 CD er helt ny, Pc ble bygget for 2 dager siden Spesifikasjoner vet jeg ikke noe om Lenke til kommentar
c-NOfx Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hvordan versjon av home har du? å hvordan versjon av sp2 har du? assa. Norsk eller engelsk? Lenke til kommentar
Torsol Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Den er norsk tror jeg!! Lenke til kommentar
c-NOfx Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 CD er helt ny, Pc ble bygget for 2 dager siden Spesifikasjoner vet jeg ikke noe om 7278811[/snapback] Muli feil med hard drive, floppy drive, CDROM drive eller drivere du har installert.. Hvis du kan eleminere feil ved å benytte andre drivere (hvis du har) så gjør du det.. hvis ikke så prøver du å flashe biosen med den nyeste versjonen Lenke til kommentar
c-NOfx Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 CD er helt ny, Pc ble bygget for 2 dager siden Spesifikasjoner vet jeg ikke noe om 7278811[/snapback] Muli feil med hard drive, floppy drive, CDROM drive eller drivere du har installert.. Hvis du kan eleminere feil ved å benytte andre drivere (hvis du har) så gjør du det.. hvis ikke så prøver du å flashe biosen med den nyeste versjonen 7278871[/snapback] assa hvis du har en annen cdrom eller noe annet hardware liggende så hadde det vært bra om du prøvde å bytte det. det kan være feil fra fabrikk siden pcen er helt ny. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Den er norsk tror jeg!! 7278860[/snapback] Er det snakk om fresh installasjon her, altså du har ikke installert windows på harddisken før? Hvor i installasjonssprosessen får du feilmeldningen? Endret 13. november 2006 av Chakl Lenke til kommentar
Torsol Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Må jo ha OS oppe å stå for å gjøre noe sånt Lenke til kommentar
Torsol Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Chakl: Den er helt fresh (driver å nå) Får meldingen etter jeg har formatert harddisk og start greia tiul Windows XP kommer opp (før OS er oppe å går) Lenke til kommentar
c-NOfx Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 I was getting that error w/ a new computer that I had just put together. I was trying to install Windows XP Pro on it, and would get that error after the PC read files from the CDROM, then said "Starting Windows", then it would blue screen w/ that same error. I looked through many forums, and I started checking all my hardware. I have plenty of spare parts, so I was able to change the hard drive, floppy drive, CDROM drive, use a different installation CD, changed the NIC, changed the IDE cables, just about everything. I decided to grab the latest bios image from asus's website, installed it, and voila! everything is working fine now. En annen som har hatt samme problem. prøv det han har gjort.. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Chakl: Den er helt fresh (driver å nå) Får meldingen etter jeg har formatert harddisk og start greia tiul Windows XP kommer opp (før OS er oppe å går) 7278920[/snapback] Altså mener du at du har fått installert Windows XP , men under oppstart så kommer det problemet? Lenke til kommentar
Torsol Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Hvordan kan jeg gjøre det når pc'n ikke funker ennå? Lenke til kommentar
c-NOfx Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 du kan jo bytte ut cdrommen samt ide kablene, harddisk og minne selv om du ikke har os Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå