Abnegation Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Oi, noe kjapp i lesingen der tror de koster enten 200 eller 300. Hettegensere er noe dyrere. 7323995[/snapback] 2-300 for ei T-skjorte? Huff så dyrt. Kjøpte to stykk på Play.com til 300 eg, slepp eg å handle greier på konserten. 7324631[/snapback] Haha,det var jo samme pris Men de holder i kvaliteten da. Min t-shprte fra ifjord(1,5 år siden) Er like fin i fargene og slik som den var den gangen 7325165[/snapback] Nå var du nok en gang kjapp i lesingen Zeph kjøpte to t-skjorter for 300 Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Har billetter, men jeg er usikker på om jeg må sitte :/På de står det: Rad: Sete Inngang: Felt Inngang 2 7324099[/snapback] Står vell det på alle, men det står ikke noe nr på setet på billetten så det er nok ståplass Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg skal til Osloi morgen! :D Det står STÅ på min billett da Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 En stund siden jeg har tatt t-banen til Helsfyr. Det er bane 1,2,3 og 4 østover som går mot Helsfyr? Eller? Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Går det buss fra lillehammer? Hadde det vært mulig å fått plass på den? : ) Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Da må du være meldt på. Dessuten bor du ganske langt unna Lillehammer Lenke til kommentar
Halja Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Da må du være meldt på. Dessuten bor du ganske langt unna Lillehammer 7326723[/snapback] Ganske langt unna Lillehammer? Vil ikke påstå at Lillehammer er så langt unna Brumundal mene.. hehe.. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Da må du være meldt på. Dessuten bor du ganske langt unna Lillehammer 7326723[/snapback] Ganske langt unna Lillehammer? Vil ikke påstå at Lillehammer er så langt unna Brumundal mene.. hehe.. 7326743[/snapback] Nei, det er ikke så langt unna, men det blir jo i motsatt retning av det han skal da. Det er vel en halvtime eller noe i feil retning? Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Dere kjører om gjøvik og nedover der? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Dere kjører om gjøvik og nedover der? 7326796[/snapback] Ja, men veit ikke hvor gira han er og plukke opp folk nedover, for å være ærlig veit jeg ganske lite om bussen, alt går gjennom en kamerat. Bussen er mest beregnet for de i nærmiljøet. Den er bare satt opp fordi det er mange som skal nedover i området. Det er ikke noe busselskap eller noe. Tror det bare er faren til en eller noe. Endret 20. november 2006 av -Lasse Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg skal til Osloi morgen! :D Det står STÅ på min billett da 7325744[/snapback] Står "STÅ" på min óg ^^, En stund siden jeg har tatt t-banen til Helsfyr. Det er bane 1,2,3 og 4 østover som går mot Helsfyr? Eller? 7326048[/snapback] Alle banene som går østover er innom Helsfyr, om jeg ikke blingser helt nå (: Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Dere kjører om gjøvik og nedover der? 7326796[/snapback] Ja, men veit ikke hvor gira han er og plukke opp folk nedover, for å være ærlig veit jeg ganske lite om bussen, alt går gjennom en kamerat. Bussen er mest beregnet for de i nærmiljøet. Den er bare satt opp fordi det er mange som skal nedover i området. Det er ikke noe busselskap eller noe. Tror det bare er faren til en eller noe. 7326824[/snapback] okey. får bruke bilen da : ) Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Dere kjører om gjøvik og nedover der? 7326796[/snapback] Ja, men veit ikke hvor gira han er og plukke opp folk nedover, for å være ærlig veit jeg ganske lite om bussen, alt går gjennom en kamerat. Bussen er mest beregnet for de i nærmiljøet. Den er bare satt opp fordi det er mange som skal nedover i området. Det er ikke noe busselskap eller noe. Tror det bare er faren til en eller noe. 7326824[/snapback] okey. får bruke bilen da : ) 7326830[/snapback] Hadde du tenkt å ta deg en tår? Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Dere kjører om gjøvik og nedover der? 7326796[/snapback] Ja, men veit ikke hvor gira han er og plukke opp folk nedover, for å være ærlig veit jeg ganske lite om bussen, alt går gjennom en kamerat. Bussen er mest beregnet for de i nærmiljøet. Den er bare satt opp fordi det er mange som skal nedover i området. Det er ikke noe busselskap eller noe. Tror det bare er faren til en eller noe. 7326824[/snapback] okey. får bruke bilen da : ) 7326830[/snapback] Hadde du tenkt å ta deg en tår? 7326833[/snapback] Hadde egentlig ikke det. Tenker det heller blir tog ^^ OBS ! INGEN BILPARKERING PÅ VALLHALL TIRSDAG, IRON MAIDEN ! KJØR KOLLEKTIVT, T - BANE TIL HELSFYR, sto på sida dems. bah jaja Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 er litt usikker på hvilke man kan ta, men det ser jo ut som at det går med linje 1, 4, 3 og 2... Hvor jeg skal gå hen når jeg kommer av t-banen tror jeg egentlig at blir ett større problem :!: Lenke til kommentar
Halja Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 "Lauren Harris and Band are opening up for Maiden on all upcoming Japanese dates and 2 shows in Europe at Aalborg and Copenhagen in Denmark" ironmaiden.com 7308404[/snapback] "***13.11.2006 IRON MAIDEN hanno deciso di invitare come opening act di tutti i loro show europei, LAUREN HARRIS. Lauren si esibirà prima dei Trivium." Altså: "Iron Maiden avgjorte å invitere som opening act på alle europaiske konserter, Lauren Harris. Lauren skal spille før Trivium." liveinitaly.com hvem er rett ? 7308736[/snapback] Velger å stole på bandets offisielle side jeg i alle fall 7315993[/snapback] Se der ja, i dag kom beskjeden på ironmaiden.com at Lauren skal spille på alle show i europa, så nå kan jeg si meg enig Edel Hun skal heldigvis ikke spille i Norge, hun spille jo pop jo Liker pop jeg, men ikke på en Trivium/Maiden konsert. Lenke til kommentar
Halja Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 er litt usikker på hvilke man kan ta, men det ser jo ut som at det går med linje 1, 4, 3 og 2... Hvor jeg skal gå hen når jeg kommer av t-banen tror jeg egentlig at blir ett større problem :!: 7327709[/snapback] Belive you me! Ettersom det ikke er bilparkering på Valhall blir det så mye folk på kollektivtransporten at det er bare å følge alle maiden genserne Lenke til kommentar
etcreature Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Er det noe Maiden vorspiel noe sted i Oslo sentrum i ettermiddag/kveld før konserten? Evt etter konserten? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg har ikke fulgt med på denne tråden (siden den er for de som skal på konserten...), så dette er kanskje gammel nytt. Men BT idag hat et stort oppslag om konserten i Vestlandshallen, og der sier herr Dickinson at de skal spille hele det nye albumet i samme rekkefølge som på plata. Geir Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Skal på konserten i Oslo i kveld. Gleder meg sinnsykt! Glemte jeg å nevne at mange av kameratene mine er med og rigger opp? De går Elektro på videregående. De har fått tatt på gitarene, fått trommestikker, svettebånd, plektere og hele pakka. De skulle ta med et par strenger fra gitaren til Adrian Smith til meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg