Gå til innhold

Tråden for de som skal på Iron Maiden konsert

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tog mot gjøvik går både 23:07, 00:07, 01:07 og 02:06.

Er det greiest å ta t-bane mellom oslo s og helsfyr, eller går det busser som kommer nærmere vallhall ?

7318430[/snapback]

Og hvor har du det fra?? Siste toget mot gjøvik går 00.07 i følge NSB men..

Lenke til kommentar

Er det greiest å ta t-bane mellom oslo s og helsfyr, eller går det busser som kommer nærmere vallhall ?

7318430[/snapback]

7318647[/snapback]

Skulle ikke du sitte på med buss? Jeg kan skaffe plass. Legg meg til på MSN

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar
Hvor mange timer før konserten har dere planlagt å komme? Jeg skal komme tidligst mulig for best plass selfølgelig. Man kan jo ikke gå glipp av noe sånt som dette :)

7318999[/snapback]

Avhenger på når vi kommer fram med buss, men noe rundt halv seks, seks. Hva med å handle klær da? Skal man bare storme fram til scenen da? Etterpå kan det være småtomt

Lenke til kommentar

Jess... i morgen drar jeg til Oslo for å overvære denne høytid...

Hvis låtlista til trådstarter stemmer, så er det to skuff jeg må melde...

Afraid to shoot strangers og Bring your daughter to the slaughter...

Men ellers så digger jeg det nye albumet utrolig mye, så masse nytt blir bare digg :cool:

Bare si hei om dere ser meg... Jeg er han som har på seg en sort Iron Maiden t-skjorte... :D

Lenke til kommentar

7318430[/snapback]

7318647[/snapback]

Aner ikke. Syntes det hørtes rart ut. Reagerte på det i går jeg også, men ser nå at det ikke går tog mellom 00:07 og 07:07.

Lenke til kommentar
Skal på klassetur til Oslo imorra, se Ibsen-stykke senere på kvelden bl.a. Har en i klassen som skal på konserten, kan hende jeg blir med opp og ser om jeg kan få tak i noe billig fra desperate selgere :)

7322160[/snapback]

Tipper maiden blir artigere enn Ibsen ^^

Hva skal du se? Hedda Gabler?

Lenke til kommentar

Nåja, skal være heldig hvis du finner det tror jeg :p

Jeg fant ut at jeg skulle på Maiden i går jeg :D Men det blir bra, selv om jeg ikke har hørt noe av det nye sakene... Må nesten få ordna det egenetlig, kjipt når man bare: "hæ, hva er detta for noe a?!" "hum, ok, fett nok"

Lenke til kommentar
Skal på klassetur til Oslo imorra, se Ibsen-stykke senere på kvelden bl.a. Har en i klassen som skal på konserten, kan hende jeg blir med opp og ser om jeg kan få tak i noe billig fra desperate selgere :)

7322160[/snapback]

7322854[/snapback]

Skal se Gengangere, selv om jeg ikke er så imponert over Maidens nye er det uansett atten millioner ganger bedre enn Ibsen.

Lenke til kommentar

7322160[/snapback]

7322854[/snapback]

Skal se Gengangere, selv om jeg ikke er så imponert over Maidens nye er det uansett atten millioner ganger bedre enn Ibsen.

7322887[/snapback]

Ja.. Mer trøkk i allefall. Sånn rent litterært er jeg ikke like sikker på hva som er best!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...