Abnegation Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Trivium, har aldri hørt noe spesielt på denne gruppa. Hva slags musikk spiller de? 7308879[/snapback] De spiller metall og kommer garantert til å spille denne sangen På det siste albumet deres (som kom ut for en måned eller to siden) hadde de droppet mye av skrikevokalen og gått over til slikt. Det er også nærmest garantert at de spiller den sangen. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg skal, men jeg har 3 billetter til overs noen som vil kjøpe så send PM NåååÅ! Du får dem veeeeeldig billig Lenke til kommentar
Discoute Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Den første hørtes nesten litt for brutal ut, men den andre hørtes genial ut. Hvor lenge skal dette bandet varme opp? Lenke til kommentar
Edel Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Gleder meg helt ekstremt mye til denne konserten. De skal spille mye av det nye albumet, men har også hørt de skal spille sanger som hallowed be thy name og fear of the dark. Er utrolig spent! Trivium, har aldri hørt noe spesielt på denne gruppa. Hva slags musikk spiller de? 7308879[/snapback] Her, har mange salgt sine billeter, fordi de liker ikke så mye det nye albumet, og synes at de skulle spille mindre låter fra AMOLAD og mere klassiker... Trivium spiller metalcore, og vil spille kanskje 40 minutter. Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Faen, gleder meg så sinnsykt! Noen som kan informere meg litt om hvor veien til Valhall er? Hvor langt osv? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg skal, og jeg gleder meg så sinnsykt! Bare 3 dager igjen nå Og de skal jaggu meg spille Fear of the dark også Lenke til kommentar
Halja Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 "Lauren Harris and Band are opening up for Maiden on all upcoming Japanese dates and 2 shows in Europe at Aalborg and Copenhagen in Denmark" ironmaiden.com 7308404[/snapback] "***13.11.2006 IRON MAIDEN hanno deciso di invitare come opening act di tutti i loro show europei, LAUREN HARRIS. Lauren si esibirà prima dei Trivium." Altså: "Iron Maiden avgjorte å invitere som opening act på alle europaiske konserter, Lauren Harris. Lauren skal spille før Trivium." liveinitaly.com hvem er rett ? 7308736[/snapback] Velger å stole på bandets offisielle side jeg i alle fall Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg skal dit. Jeg har varierte meninger om set lista. Har folk hørt den inn og de får med publikum som faktisk også har hørt skiva, tror jeg det kan bli kanon. Jeg har hørt mye på den nye plata og kan de fleste sangene. Skal til oslo fra Lillehammer. Fra her oppe kommer det en buss med folk. Gleder meg som en unge.. Det blir uansett bra, stol på veteranene! Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jaja... 2 dager igjen så braker det løs Jeg gleder meg Lenke til kommentar
Halja Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg skal dit. Jeg har varierte meninger om set lista. Har folk hørt den inn og de får med publikum som faktisk også har hørt skiva, tror jeg det kan bli kanon. Jeg har hørt mye på den nye plata og kan de fleste sangene. Skal til oslo fra Lillehammer. Fra her oppe kommer det en buss med folk. Gleder meg som en unge.. Det blir uansett bra, stol på veteranene! 7316163[/snapback] En buss med folk? Er det noen som har leid en buss ell var det en metafor? hehe.. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Jeg skal dit. Jeg har varierte meninger om set lista. Har folk hørt den inn og de får med publikum som faktisk også har hørt skiva, tror jeg det kan bli kanon. Jeg har hørt mye på den nye plata og kan de fleste sangene. Skal til oslo fra Lillehammer. Fra her oppe kommer det en buss med folk. Gleder meg som en unge.. Det blir uansett bra, stol på veteranene! 7316163[/snapback] En buss med folk? Er det noen som har leid en buss ell var det en metafor? hehe.. 7317239[/snapback] Noen som tok intiativet(hvordan skrives det egentlig) i å kjøre en buss til Iron Maiden. Så da er det bare å støtte opp det og slenge seg på bussen Endret 19. november 2006 av -Lasse Lenke til kommentar
Halja Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg skal dit. Jeg har varierte meninger om set lista. Har folk hørt den inn og de får med publikum som faktisk også har hørt skiva, tror jeg det kan bli kanon. Jeg har hørt mye på den nye plata og kan de fleste sangene. Skal til oslo fra Lillehammer. Fra her oppe kommer det en buss med folk. Gleder meg som en unge.. Det blir uansett bra, stol på veteranene! 7316163[/snapback] En buss med folk? Er det noen som har leid en buss ell var det en metafor? hehe.. 7317239[/snapback] Noen som tok intiativet(hvordan skrives det egentlig) i å kjøre en buss til Iron Maiden. Så da er det bare å støtte opp det og slenge seg på bussen 7317287[/snapback] Det var jo kjempe lurt! Bare kjensfolke eller? blir tog på oss da, men hvis noen har buss med plass og muligheter for å slenge seg på så hadde det var moro da.. Vet noe om det ell? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Du burde si hvor du bor da? Ellers har jeg ikke så mye jeg kan hjelpe deg med. Hvis du bor i nærområdet kan jeg ordne plass i bussen. Mange er dere? Lenke til kommentar
Halja Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Du burde si hvor du bor da? Ellers har jeg ikke så mye jeg kan hjelpe deg med. Hvis du bor i nærområdet kan jeg ordne plass i bussen. Mange er dere? 7317448[/snapback] Det var litt teit! Skulle jo skrive at vi bor på lillehammer.. hehe.. Vi er ikke flere enn 2, men hvor mye koster det? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Du burde si hvor du bor da? Ellers har jeg ikke så mye jeg kan hjelpe deg med. Hvis du bor i nærområdet kan jeg ordne plass i bussen. Mange er dere? 7317448[/snapback] Det var litt teit! Skulle jo skrive at vi bor på lillehammer.. hehe.. Vi er ikke flere enn 2, men hvor mye koster det? 7317467[/snapback] Er vel bare folk fra Øyer, follebu og Lillehammer. Jeg kommer egentlig fra Øyer. Det ER mange herfra som skal til Maiden. Ikke alle skal ta bussen. Men jeg svarer deg om et par timer, må høre med en kamerat først. Det er fordi han som styrer med bussen..så jeg veit egentlig ganske lite om den. Endret 19. november 2006 av -Lasse Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Noen som har peiling på hvor lenge konserten vil holde på? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Maiden spiller nok i en og en halv time eller noe. Men de starter sikkert realtivt sent, så konserten er nok også sent ferdig. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Tror du det er ferdig slik at jeg rekker 12-toget hjem til Gjøvik? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Noen som har peiling på hvor lenge konserten vil holde på? 7318189[/snapback] Det står jo tidligere i denne tråden: Trivium spiller i 40 min, så Maiden i 1 1/2 time. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Noen som har peiling på hvor lenge konserten vil holde på? 7318189[/snapback] Det står jo tidligere i denne tråden: Trivium spiller i 40 min, så Maiden i 1 1/2 time. 7318254[/snapback] Men som de fleste vet, begynner aldri konserter når de skal begynne. Det er ofte 1 - 1,5 timers ventetid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg