Gå til innhold

Tråden for de som skal på Iron Maiden konsert

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle egentlig gå på konserten i Bergen, men det blir nok begravelsen til min farmor heller, og det er vel strengt tatt ganske mye mer "A matter of Life and Death" enn noen konsert.

Skal se om jeg får solgt billetten min til noen som kan gå med han jeg egentlig skulle gå med, men hvis ikke kan det bli en billett til salgs neste uke.

Lenke til kommentar
Bilder fra Uniondale, New York 12.10.06

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
DSC00295.jpg

DSC00298.jpg

DSC00294.jpg

DSC00299.jpg

DSC00311.jpg

DSC00317.jpg

DSC00332.jpg

DSC00320.jpg

DSC00367.jpg

DSC00371.jpg

7304859[/snapback]

Takk.

Vet dere hvis Lauren Harris vil spille før Trivium der i Norge også ?

7305677[/snapback]

Tvk: Tusen takk fro de bildene! De var utrolig råe!

Edel: Tror ikke hun skal spille før Trivium.. Håper virkelig ikke det. :(

Lenke til kommentar
Eg visste at hun skulle spille i alle konserter i Europa, men før Trivium...

7305961[/snapback]

Svarte litt for fort oppe der. Visste jeg hadde leste hvor hun skulle spille.. Hun skal nok ikke spille i alle konserter i Europa.. Kun i aalborg og copenhagen. Og på 2konserter i Japan.

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg sinnsykt, skal til oslo helt fra Trøndelag  :whistle: sammen med ei venninnne. Og det slår meg, at det de fleste som skal på konserten gjør, er å klage på setlista.

Hold dere hjemme da, og hør på klassikerne fra CDer istedenfor å whine.

7306791[/snapback]

Skulle bare ønske de hadde satt igang turneen litt senere, så kunne man blitt varm i trøya med AMOLAD. Albumet er bra, men skulle gjerne kjent sangene litt bedre. Klassikerne kan de fleste fra start til slutt, tekst, gitarriff, trommesoloer osv.. Det er noe med det kjente, bedre stemning med all sang:)

Om noen år skal jeg vedde på at nye generasjonen fans kommer til å klage over at det er for få sanger fra AMOLAD albumet ikke er med på konsertene.. :p

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg sinnsykt, skal til oslo helt fra Trøndelag  :whistle: sammen med ei venninnne. Og det slår meg, at det de fleste som skal på konserten gjør, er å klage på setlista.

7306791[/snapback]

Skulle bare ønske de hadde satt igang turneen litt senere, så kunne man blitt varm i trøya med AMOLAD. Albumet er bra, men skulle gjerne kjent sangene litt bedre. Klassikerne kan de fleste fra start til slutt, tekst, gitarriff, trommesoloer osv.. Det er noe med det kjente, bedre stemning med all sang:)

Om noen år skal jeg vedde på at nye generasjonen fans kommer til å klage over at det er for få sanger fra AMOLAD albumet ikke er med på konsertene.. :p

7306835[/snapback]

Akkurat! Bortskjemte er dere, alle sammen! :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

7305961[/snapback]

Svarte litt for fort oppe der. Visste jeg hadde leste hvor hun skulle spille.. Hun skal nok ikke spille i alle konserter i Europa.. Kun i aalborg og copenhagen. Og på 2konserter i Japan.

7306616[/snapback]

Lauren Harris skal spille før Trivium på alle konsertene i Europa, untatt i Norge og Sverige og Finland.

Lenke til kommentar

7306791[/snapback]

7306835[/snapback]

Nåja, albumet kom ut i begynnelsen av desember og konsertene startar no, 2 1/2 månad skulle vel være greit?

Lenke til kommentar

7305961[/snapback]

7306616[/snapback]

Lauren Harris skal spille før Trivium på alle konsertene i Europa, untatt i Norge og Sverige og Finland.

7308117[/snapback]

"Lauren Harris and Band are opening up for Maiden on all upcoming Japanese dates and 2 shows in Europe at Aalborg and Copenhagen in Denmark"

ironmaiden.com

Lenke til kommentar

"Lauren Harris and Band are opening up for Maiden on all upcoming Japanese dates and 2 shows in Europe at Aalborg and Copenhagen in Denmark"

ironmaiden.com

7308404[/snapback]

"***13.11.2006

IRON MAIDEN hanno deciso di invitare come opening act di tutti i loro show europei, LAUREN HARRIS. Lauren si esibirà prima dei Trivium."

Altså: "Iron Maiden avgjorte å invitere som opening act på alle europaiske konserter, Lauren Harris. Lauren skal spille før Trivium."

liveinitaly.com

:hmm: hvem er rett ? :confused:

Lenke til kommentar

Gleder meg helt ekstremt mye til denne konserten. De skal spille mye av det nye albumet, men har også hørt de skal spille sanger som hallowed be thy name og fear of the dark. Er utrolig spent!

Trivium, har aldri hørt noe spesielt på denne gruppa. Hva slags musikk spiller de?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...