Gå til innhold

Hva velger du? (Uke 52)

WheelMan

Hva velger du? (Uke 52)  

124 stemmer

1. 1. Julegaver

• 1. Harde pakker
      76
    • 2. Myke pakker
      10
    • 3. Konvolutter
      38

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøtt så er det vel pinnekjøtt eller ribbe det er snakk om. Og siden begge tingene bare er noe drit, som for meg er et mysterium hvorfor man spiser dette søppelet på en fin dag som julaften. Både ribbe og pinnekjøtt er kjøtt med dårlig kvalitet og som på resten av året blir til kjøttdeig, fordi ingen andre vill ha det kjøttet, botsett fra kekab kjøkken. Jeg hadde ribbe i går og man kunne se stemplingen på huden på ribba, og vi sitter på julaften og kansker i oss dyreskinn og fedt. Jeg syntes det er motbydelig, og det lille kjøttet som er under alle skinnet og flesket er heller ikke noe godt.

Og med fisk så er det bare stekt laks, eller king oscars markell i tomat som duger, så her blir det heller ikke noen stemme fra meg.

Så får vel velge pizza da, BigOne Classic er å foretrekke.

Lenke til kommentar
Kjøtt så er det vel pinnekjøtt eller ribbe det er snakk om. Og siden begge tingene bare er noe drit, som for meg er et mysterium hvorfor man spiser dette søppelet på en fin dag som julaften. Både ribbe og pinnekjøtt er kjøtt med dårlig kvalitet og som på resten av året blir til kjøttdeig, fordi ingen andre vill ha det kjøttet, botsett fra kekab kjøkken. Jeg hadde ribbe i går og man kunne se stemplingen på huden på ribba, og vi sitter på julaften og kansker i oss dyreskinn og fedt. Jeg syntes det er motbydelig, og det lille kjøttet som er under alle skinnet og flesket er heller ikke noe godt.

Og med fisk så er det bare stekt laks, eller king oscars markell i tomat som duger, så her blir det heller ikke noen stemme fra meg.

Så får vel velge pizza da, BigOne Classic er å foretrekke.

Skjønner ikke at du mener pinnekjøtt er av dårlig kvalitet som blir kjøttdeig resten av året.

Resten av året blir det riktignok mye annet av det men pinnekjøtt er saltet og røkt kjøtt av lam av meget god kvalitet.

Ribbe derimot er jo som kjent gris og blir ellers i året bacon.

Når dette er sagt så er faktisk khjøttdeig du kjøper i butikken kukjøtt og hverken gris eller sau.

BTW så havner det billigste kjøtte i nettop det du skal spise....nemlig pizza.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...