Gå til innhold

Hva velger du? (Uke 52)

WheelMan

Hva velger du? (Uke 52)  

124 stemmer

1. 1. Julegaver

• 1. Harde pakker
      76
    • 2. Myke pakker
      10
    • 3. Konvolutter
      38

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

jeg velger saltimocca med smørstekt spinat med kjøtt bolognese og appelsin. Spekeskinkekurver med kikerter ved siden av, samtidig Svinefilet innebakt i valnøttebricke, svinkeknoker med surkål og lammestekt fylt med fetaost, tomat, paprika og aubergine med timiansmør, Aspargesbønner med bacon og bayonneskinke med appelsin og lammetagine med kokt grønnsaker, krepsehaler og pasta.

Lenke til kommentar

Jeg synes alternativene var litt dårlig. "Kjøtt."

Ribbe er kjøtt, pinnekjøtt er kjøtt. Men der stopper likhetene. Ribbe sender deg dypt i de dypeste avgrunner, til Helvetes syvende sirkel hvor Lucifer selv pisker deg brutalt og straffer deg for alle dine synder, mens pinnekjøtt gir deg pass til himmelriket, hvor du kan spille poker med Jesus og denge en ire.

Lenke til kommentar
OT: hvorfor er forumet sånn rart at jeg ikke ser svarene under hverandre?

Trykk på Valg opperst til høyre, og endre visningsmodus :)

Jeg synes alternativene var litt dårlig. "Kjøtt."

Ribbe er kjøtt, pinnekjøtt er kjøtt. Men der stopper likhetene. Ribbe sender deg dypt i de dypeste avgrunner, til Helvetes syvende sirkel hvor Lucifer selv pisker deg brutalt og straffer deg for alle dine synder, mens pinnekjøtt gir deg pass til himmelriket, hvor du kan spille poker med Jesus og denge en ire.

Skjønner problemet ditt, men valget var og ha det sånn det er nå, eller ha hver enkelt rett. Noe som vile resultert i enda surere forumbrukere, som ikke finner sin rett i alternativene :p

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...