Gå til innhold

Hva velger du? (Uke 52)

WheelMan

Hva velger du? (Uke 52)  

124 stemmer

1. 1. Julegaver

• 1. Harde pakker
      76
    • 2. Myke pakker
      10
    • 3. Konvolutter
      38

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helvete satan for et dårlig formulert spørsmål!

Hvordan bil har du? Hvem ost skal jeg kjøpe? Hva land kommer du fra?

Forslag:

- Hvilken tresort velger du? (mest korrekt, men litt kjedelig)

- Hvilken type juletre velger du? (litt diffus, men inneholder ordet juletre)

- Hvilket juletre velger du? (litt på kanten, siden det ikke er snakk om ett bestem juletre, men én tretype/-sort)

Lenke til kommentar

Gir min hele og fulle støtte til endrebjorsvik, stemmen til alle oss som irriterer oss over sånne setninger, men er for feige til å si hva vi egentlig mener (kanskje vi ikke er mange, men det får bare skure)! Kudos! :D

On-topic: det med hårspray mot dryssing var jo interessant nok. Men jeg ser for meg at det er nokså mye arbeid med det hvis man skal gjøre det grundig, og at det sikkert vil gå med litt hårspray. Dessuten bør vel dette gjøres FØR man tar treet inn i huset, dersom man har tenkt å puste innendørs i julen.

Summasummarum - jeg holder meg til glyserol, jeg.

Lenke til kommentar
Jeg har fikset litt på spørsmålet og noen andre formuleringer i første innlegg.

Bra tiltak, men jeg må innrømme at jeg hadde litt sansen for ordet "Choice" under bildet i førstepost også ... Det engelske ordet alluderte liksom enda litt sterkere til The Matrix, og var en del av det som gjorde Hva velger du?-konseptet så herlig tullete, syns jeg. Men bevare meg vel - vi har nok av andre engelske ord i det norske språket allerede.

Jeg har ellers også alltid trodd at det bare var en liten håndfull som brukte edelgran som juletre. Men det er kanskje mulig at edelgranen har vokst kraftig i popularitet de seneste årene, for eksempel?

Lenke til kommentar
WheelMan: Jeg tror du bommet på hvilket ord de mente. Jeg fikset tilbake til "Choice" under Matrix-bildet og tilbake til "Ukas valg" igjen.

D'oh. :wallbash: , jeg skylder på lite søvn :p, jeg har forresten ikke endra det heller :ermm:

Ser ut som edelgran leder ganske godt :S

Bare 16 stemmer da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...