Gå til innhold

Hva velger du? (Uke 52)

WheelMan

Hva velger du? (Uke 52)  

124 stemmer

1. 1. Julegaver

• 1. Harde pakker
      76
    • 2. Myke pakker
      10
    • 3. Konvolutter
      38

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Valgte vafler fordi det smaker så utrolig godt. Hadde forresten pannekaker til middag i dag, så jeg vet hva jeg snakker om, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Stemmer vafler.

Hadde pannekaker til middag i dag, men vafler smaker bedre, og settingen hvor man spiser vafler er ofte koseligere enn rundt et halvtomt middagsbord.

Syns ikke bildene er rettferdige for pannekakene, de pannekakene på bildet ville jeg ikke spist om jeg fikk penger for det en gang (jo det ville jeg vel, men dere skjønner poenget) en amerikanisert versjon med tykkelse på 3 cm+ og masse sirup? De skal spises hver for seg, med enten: Syltetøy (blåbær eller bringebær, jordbær går ann, men foretrekkes ikke), sukker, bacon/flesk, sirup (i moderate mengder). Man kan også med fordel bruke både sukker og bacon.

Lenke til kommentar
Det heter også førstepost, ikke fyrstepost.

La nå Sviker'n snakke nynorsk da, jeez.

Ja, nynorsk er faktisk tillatt på forumet :)... :!:

Btw, WheelMan, du må nok oppdatere fyrstepost (igjen :p), det skal stå Mad Esc, ikkje Mad Est. :)

Jadajada :p, gud veit hvor mange skriveleifs jeg retta i den :ermm:

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Det heter også førstepost, ikke fyrstepost.

La nå Sviker'n snakke nynorsk da, jeez.

Jeg liker ikke nynorsk, og da vil jeg gjerne ytre min mening. Ikke spor helt av her, topic nå.

Btw, fy faen vaffler med litt smør og sukker er genialt... eller med hvitost... Kan jeg få min stemme fjernet, vil stemme igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...