Gå til innhold

Hva velger du? (Uke 52)

WheelMan

Hva velger du? (Uke 52)  

124 stemmer

1. 1. Julegaver

• 1. Harde pakker
      76
    • 2. Myke pakker
      10
    • 3. Konvolutter
      38

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yeah ny poll oppe...men signaturen til wheelman er fortsatt out of date xD

BTW: pannekaker med blåbærsyltetøy og sokker på hvær eneste fredag er DOGGGG

Er dette noe du vil oppfordre meg til å prøve? Elsker pannekaker med blåbærsyltetøy, men å supplere med sokker har jeg aldri tenkt på før.

Stemte forresten pannekaker.

Lenke til kommentar

Ah, dette var pollen sin, det. Skikkelig vanskelig valg.

Jeg spiser pannekaker minst en gang i uken, siden det er lettvint og helt uslåelig godt. Denne middagsretten har et smak/anstrengelse-forhold hvor knapt nok himmelen er grensen, så når man bor alene er dette en klar vinner.

Vafler, på den annen side, er også fantastisk mat. Dette spiser jeg imidlertid langt sjeldnere, men jeg lagde nettopp en ladning vaffelrøre nå, som direkte konsekvens av denne undersøkelsen. Gleder meg til kveldsmaten.

Edit: Stemte vafler, jeg.

Endret av TwinMOS
Lenke til kommentar

Også må det jo nevnes at pannekaker og vafler er genialt å lage selv om melken begynner å bli litt tvilsom.

Den melken jeg hadde stående i kjøleskapet da jeg skulle lage vaffelrøre for en halvtime siden, var riktignok allerede på "litt tvilsom"-stadiet, for ikke å si på god tur over til "biologiforsøk". Derfor tok jeg bare litt melk, og erstattet resten med vann. Har tidligere bare brukt melk, men hypotesen min er at vannet gjør vaflene luftigere.

Dette blir spennende ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

For meg er begge to vinnere i denne pollen, men etter nøye tenking, så vant liksom den ene mer enn den andre. ;P

Pannekaker med et tynt lag sukker, kokte poteter og stekt bacon på er en herlig middagsrett :D

Vaffler, eller bakels som jeg sier på dialekt, er jo også herlige saker. Med brunost, syltetøy, sukker og rømme og greier.

Men i og med at jeg fikk mest lyst på pannekaker da jeg leste her, så vota jeg på den ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...