Gå til innhold

Hva velger du? (Uke 52)

WheelMan

Hva velger du? (Uke 52)  

124 stemmer

1. 1. Julegaver

• 1. Harde pakker
      76
    • 2. Myke pakker
      10
    • 3. Konvolutter
      38

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Teller det hvis man drikker Ice-Tea?

9577760[/snapback]

Iste er vel mer å regne som saft enn te.

PS. Til dere som ikke liker kaffe og bare har smakt vanlig traktekaffe: Prøv milde kaffevarianter som latte eller cappuchino på café. Det er noe helt annet enn traktekaffe. Kaffe er til for å nytes og siden alle har forskjellig smak så må man prøve seg litt frem for å finne sin egen variant.

Til dere som drikker kaffe men ikke te: Prøv forskjellige varianter, ha gjerne en halv sitronskive oppi og juster med sukker/suketter etter smak. Kast den siste skvetten om det begynner å bli kjølig og bittert. Te passer bedre som kveldsdrikke siden kaffe ofte gjør det vanskeligere å sovne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det er nok kaffe for min del i alle dall ;)

Dagen er ikke den samme uten kaffe her på jobben i alle fall.

Bytte ut te, med kaffe har aldri vært noe aktuelt i mitt tilfelle i alle fall.

Men ikke misforstå meg. Te er godt, men det er bare noe med kaffe som gjør den til den ultimate drikken ;P

Lenke til kommentar

Går mest i kaffe her de gangene jeg trenger noe slikt. Men drikker te en gang iblant også. Det kommer ann på humøret, stemningen, tiden på døgnet, tilgjengelighet og en del andre faktorer.

Edit: Et spaminnlegg med overdreven bruk av smiley slettet.

Snorre :)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Før, da jeg røyket var det nok definitivt kaffe. Men, nå som jeg er sluttet synes jeg ikke kaffe har samme gode smaken. I det siste har jeg prøvd mange forskjellige tesorter og funnet noen som er skikkelig gode. Som for eksempel eple og kanel med 4 sukkertabbiser og en dæsj melk. Himmelsk! :D

Lenke til kommentar

I skrivende øyblikk leder Te med 20 stemmer.

Dere må sende inn kreative forslag til meg nå. Det er vanskelig å finne noe helt alene.

Jo flere forslag jo bedre. Prøv å finne noe som ikke har vært før i noen av forumkategoriene. Noe som er litt vanskelig å velge mellom. Fordi da blir det spennende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...