Gå til innhold

Hva velger du? (Uke 52)

WheelMan

Hva velger du? (Uke 52)  

124 stemmer

1. 1. Julegaver

• 1. Harde pakker
      76
    • 2. Myke pakker
      10
    • 3. Konvolutter
      38

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis det stod trance, hvorfor ble det byttet til Techno? Så ingen skulle stemme? Kun 2 på dette forumet som hører på det vil jeg tro, om man skal følge musikken som faktisk hører med den sjangeren.

9289579[/snapback]

Du skjønte det ikke du :p, jeg tok feil!

9290899[/snapback]

Hæ?

Lenke til kommentar

Siden de sjangre jeg foretrekker ikke er nevnt i avstemningen, stemte jeg på det beste av de tre. Metal! Er egentlig ikke særlig glad i metal og hører ikke på det annet enn når jeg "må". Selv foretrekker jeg rock, pop-rock, jazz og forskjellige former for indie.

Lenke til kommentar
:D Indie-rock for vinningen! Fra spøk til knivdrap. Indie-rock er noe av det beste som har skjedd musikkhistorien. Og jeg overdriver ikke. ;) Though stiller jeg meg tvilende til denne pollen som booster kun tre snevre sjangere. Hvor er rock-alternativet i pollen? Kanskje det kunne vært en ide å kjøre en poll med mer enn tre alternativer neste gang man skal kjøre poll på musikksjangre? Endret av Snorre
Lenke til kommentar
:D Indie-rock for vinningen! Fra spøk til knivdrap. Indie-rock er noe av det beste som har skjedd musikkhistorien. Og jeg overdriver ikke. ;)

9305272[/snapback]

hører ordet indie-rock ganske offte, kan du (eller nokken andre) forklare til meg ka det egentlig er? :)

nevne navna på nokken indie-rock grupper?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...