Gå til innhold

Hva velger du? (Uke 52)

WheelMan

Hva velger du? (Uke 52)  

124 stemmer

1. 1. Julegaver

• 1. Harde pakker
      76
    • 2. Myke pakker
      10
    • 3. Konvolutter
      38

Anbefalte innlegg

index.php?act=attach&type=post&id=269865.jpg

Choice

Some say, that if you divide the number of agents and badguys he killed by 247 - you get WheelMans age. And if you scream his name out loud 64 times in a row, he will come out the wall behind you - and kill you. All we know is, his name was Neo :wee:

I denne tråden skal vi finne ut hva flertallet foretrekker, av det som er på bildene som blir lagt ut her. Du kan diskutere hvorfor du valgte det du valgte og hvorfor ikke de/den andre.

It's back!

Ja, den er virkelig tilbake etter lang permisjon, Hva velger du-tråden. Den har vært savnet og spurt etter opptil flere ganger, og hele 40 uker har vi overlevd uten! Det var den tiden vi måtte starte opp de små grå, og gjøre en livsviktig beslutning. Nå er tiden tilbake, og denne gangen står julebrusen for tur - hva foretrekker du?

Dette skal ikke være en telletråd på noen måte, og spam er ikke tillatt i denne delen av forumet heller. Alle innlegg som ikke har noe innhold og kan sees som spam vil bli slettet uten varsel. Alle forsøk på å spore av denne tråden vil bli reagert på av en moderator. :)

Ukas valg - Hvilken type pakker foretrekker du?

1. Harde pakker

Christmas-Present.jpg

Illustrasjonsbilde

2. Bløte pakker

a_konvolutt.jpg

Illustrasjonsbilde

Send meg gjerne forslag til ny poll, da det alltids er mangel på gode

Logg:

Vis skjult innhold

post-122083-1229292406_thumb.png

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  Neppe skrev:
Uten tvil babygulrøtter.

Den sunne person jeg er. Men har desverre begynt å dabbe av å får uvaner fra en person som jeg gir gode vaner. HVA FAEN!

Men jeg har fortsatt de sunne vanene mine i behold :)

7278610[/snapback]

Jasså, er det noen som driver og gir deg uvaner? :p

Jeg tok faktisk minigulerøtter,siden jeg ikke spiser godteri i uka mer, og tro det eller ei: Jeg har ikke lyst på sjokolade akkurat nå :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...