synnoven Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hjelp! Er "grønn" på data... Det dukker opp en blå skjerm av og til... Kernel inpage error...eller noe i den duren. Maskinen vil ikke restarte, men det funker med av/på-knappen. Det kommer også opp noe om bootfaliure. Jeg har scanna for virus osv, men det finnes ingen. AVG-Free sier system 32\kernel32.dll og ...shell32.dll :Result-change, status: changed. Dette står under virusresult, selv om progr. sier at det ikke har funnet noen trussler... Hva kan jeg gjøre for at denne blå skjermen skal slutte å dukke opp? Det er så styrete å få maskina opp å gå ettepå! Håper noen kan hjelpe en kvinne i nød! Synnoven Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Har du installert ny hw i det siste? Kan være hw feil...Løsningen her er å fjerne hwèn. Har du installert nye drivere i det siste? Kan være driver komplikasjoner...Løsningen kan være -Avinstaller/ rull tilbake driveren.. Skriv ned feilmeldingen/koden du får og søk etter den... Blue screen of death er nicknavnet feilen har fått og er veldig kjent blandt "datafixere".. BsoD er forkortelsen. Evnt les her: Basic troubleshooting for all BSOD errors Endret 14. november 2006 av Master Chiun Lenke til kommentar
magnemus Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hjelp! Er "grønn" på data...Det dukker opp en blå skjerm av og til... Kernel inpage error...eller noe i den duren. Maskinen vil ikke restarte, men det funker med av/på-knappen. Det kommer også opp noe om bootfaliure. Jeg har scanna for virus osv, men det finnes ingen. AVG-Free sier system 32\kernel32.dll og ...shell32.dll :Result-change, status: changed. Dette står under virusresult, selv om progr. sier at det ikke har funnet noen trussler... Hva kan jeg gjøre for at denne blå skjermen skal slutte å dukke opp? Det er så styrete å få maskina opp å gå ettepå! Håper noen kan hjelpe en kvinne i nød! Synnoven 7278479[/snapback] gå til hardwere.no sin startside og trykk på guider og så på side 11 står det noe om at blåe sider indikerer feil, så du må gå til start- kontrolpanel- administaverktøy og se på logger. Har ikke mye peil på data jeg heller men åper at det kan hjelpe litt Lenke til kommentar
synnoven Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Ikke vet jeg hva som har skjedd, men det ser ut til at alt fungerer nå! :!: Jeg har røsket i ledninger til og fra HD og cd-rom osv, og nå er alt i skjønneste orden. Maskinen har til og med en HD i følge BIOS! Jeg takker for innspill, og kommer tilbake om det skulle dukke opp noe mer! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå