MadSky Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Slettet. Endret 16. april 2012 av MadSkyMusic Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Liker det jeg hører. Ikke mer å si om den saken, egentlig. Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Slettet. Endret 16. april 2012 av MadSkyMusic Lenke til kommentar
Fastaccord Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Er det den Bleeding Hearts?? den var rå... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Du må gjerne skrive navnet på låta du vil at vi skal gi tilbakemelding på i tråden. Eller så kan du linke til en direkte nedlasting fra Urørt, så vi slipper å navigere Urørt fra linken du gir oss her. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Likte dette Og Elsket skrikingen i slutten på ''Trust'' Mye potensiale i den stemmen mener jeg. Hvist den bare brukes riktig. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Falling Leaf; Forste som treffer meg er at lyden er for perfekt studio aktig.. Den virker ikke sa veldig torn down aktig som slik minner meg om.. Kanskje litt grit hadde vaert fett? Stemmen er litt ung og ikke sa veldig rocker aktig ogsa syntes jeg. Fin reverb pa soloen pa slutten. Bleeding Hearts: Fin gitar pa begynnelsen. Nok en gang syntes jeg stemmen er litt ute av plass, men gitarene hxres litt bedre ut enn i Falling Leaf, ikke nok 'gammeldags' til min smak da men. Riffene er ikke sa veldig spennende heller.. Trust; Her har dere noe syntes jeg.. Skrikinga rundt 2:40 er kul, og en bedre bruk av stemmen syntes jeg, hxres fett ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå