hazzie Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hei! I den siste måneden har min halvannet år gamle 3230 begynt å tulle virkelig mye: -vil bare motta meldinger når den føler for det(får oftest 3-4mld når jeg først få de, gjerne 6timer gamle mld-er) -kan kun sende en mld pr gang jeg skrur den på(må skru av/på mobilen før jeg kan sende en mld til -klarer ikke ta bilde pga jeg har ett progr oppe, ETT! feks innboks(dette var mulig før) Noen ideer? Jeg kjøpte den på mshop.no i April ifjor elns. Bor på haugalandet, så nærmeste Nokia sevice senter er i stavanger. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Kan jeg levere det inn til de som fører Nokia også eller? er vel noen som har opplevd noe lignende ? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Kan jeg levere det inn til de som fører Nokia også eller? er vel noen som har opplevd noe lignende ? 7279592[/snapback] ta kontakt med mshop og si at du vil reklamere. Så tar du det derfra. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 En ting til om dette med reklamasjon: mobilen har hatt et "tøft" liv og det synes på selve telefonen; et kakk her og der. Den er ikke strøken for å si det sånn. Har dette mye og si for reklamasjonen? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 En ting til om dette med reklamasjon:mobilen har hatt et "tøft" liv og det synes på selve telefonen; et kakk her og der. Den er ikke strøken for å si det sånn. Har dette mye og si for reklamasjonen? 7298319[/snapback] hvis den er påført skader eller annet som hindrer reklamasjon, så ja. Hvis ikke, så nei. Lenke til kommentar
glosi Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg hadde prøvd å sende den inn selv om det er noen hakk i den. Verkstedet ser ikke så mye på sånne hakk og bulker, men finner de noe som er brutt/knust i stykker på innsiden av telefonen så går det nok ikke på reklamasjon. Hvis telefonen ikke lar seg reparere på reklamasjon lar de fleste verksteder deg slippe å betele for sjekken av telefon mot at de beholder telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå