Fosse Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Hei! Er nå på sykehus etter en uforskyldt bilulykke. Veldig glemsk. Husker ikke passordet på min bærbare Noen ikke noen nedlastinger,tips?? Endret 14. november 2006 av Fosse Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Kan hende jeg tar feil, men: Skru på pcen, vent til 'bios' skjermen har gått forbi. Deretter trykker du på F8 helt til du får opp et valg med b.l.a. safemode, velg safemode. Gå inn på Administrator kontoen. Etter det: Start -> kontrollpanel -> brukerkontoer og fjern passordet Endret 13. november 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Fosse Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Kan hende jeg tar feil, men: Skru på pcen, vent til 'bios' skjermen har gått forbi. Deretter trykker du på F8 helt til du får opp et valg med b.l.a. safemode, velg safemode. Gå inn på Administrator kontoen. Etter det: Start -> kontrollpanel -> brukerkontoer og fjern passordet 7278130[/snapback] Får det ikke til.... trnger virkeligå fjerne passordet nå, er på sykehus på grunn av en bilulykke, har litt problem med å huske ting.... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 har du muligheten for å laste ned noe, og så brenne det på cd, kan du laste ned ERD Commander. da booter du pc-en fra cd-en og fjerner eller bytter passordet derfra skal se om jeg finner en link straks. men er bare å google litt Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Lykke til her er en link, http://www.loginrecovery.com/ God bedring Flere http://www.petri.co.il/forgot_administrator_password.htm#1 Endret 14. november 2006 av TheGizmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå