Gå til innhold

Direct2Drive.com - Noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har nesten bare positivt å si om D2D.

Om du formaterer kan du fremdeles laste ned spillene dine. Når du har betalt dem er de dine.

Det eneste negative er at det tar laaaang tid før patchene til spillene kommer ut. Du kan nemlig ikke bruke vanlig patcher, men KUN patcher fra D2D.

7278193[/snapback]

Takker :)

*teste*

Lenke til kommentar

Hva med å installere samme spill på flere PC'er? Har en gaming-desktop jeg bruker hjemme og en laptop som jeg bruker når jeg reiser. Spiller aldri på begge samtidig men er ikke interessert i å måtte avinstallere fra den ene og installere på den andre hver gang jeg skal på tur.

Har brukt Steam og Gamer's gate og de tillater begge å ha multiple kopier av samme spill installert men holdt meg unna Direct2Drive fordi de har en litt særere lisens-policy og patche-problemet da, som allerede er nevnt.

Lenke til kommentar

Unskyld meg litt..

Jeg har ikke så mye peil, da jeg faktisk ikke spiller online i det hele tatt. Er litt sånn skjegg\rpg\hatt - type, - skjønner dere. hehe.

Men jeg har tenkt litt på dette med D2D, ettersom man da slipper å vente til nissene i den lokale sjappa har spist grøten sin.

Er denne tjenesten bare for online-spill, eller kan man laste ned f.eks. Oblivion og sånn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...