Lakus Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Som dere sikkert har fått med dere så kan man jo kjøpe små arkadespill for "microsoft points" på Xbox Live, målet med denne tråden er og luke ut de spillene som absolutt er verdt "pointsene" eller absolutt ikke verdt "pointsene" Har ikke lastet ned noen arcadespill selv så kan ikek uttale meg så godt om det, men håper på at dere har erfaringer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 har prøvd noen og vil vel si av de som jeg har prøvd så er doom verdt det, kommer også til å kjøpe meg worms når det kommer ut arcade. Lenke til kommentar
HooligaNs117 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Cloning Clyde syntes nå jeg ihvertfall er verdt pengene. Texas hold'em er heller ikke så dumt valg hvis en er glad i poker og ikke er intrisert i å spille om penger. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Definitivt Geometry Wars! Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Frogger, PacMan og DigDug er godkjente spill. Marble Blast Ultra er konge hvis du liker en puzzle-utfordring. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Doom, Mortal Kombat og Uno er helt klart verdt det etter min mening. Lenke til kommentar
xavi Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Marble Blast Ultra er kjempegøy! Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Street Fighter II Hyper Fighting er helt klart verdt poengene. Beste jeg har gjort med pointsa mine :!: Doom er nok også veldig bra. Endret 13. november 2006 av UnitedsOmar Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Geometry Wars og Marble vil jeg si Lenke til kommentar
Felgen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Geometry Wars, Cloning Clyde og Marble Blast Ultra, da særlig Geometry Wars. Synes Live Arcade gjør seg best når spilllene er laget spesielt for nettopp det. Endret 13. november 2006 av Felgen Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Doom, Worms (Må jo bare være bra ^^), UNO, Pac-Man. Mine valg, skal kjøpe de med engang jeg får kjøpt meg et kort Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Texas Hold em har jo også underholdningsverdi, selv om det ikke er virkelige penger i bildet. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Texas Hold'em ja, men det har jeg allerede. Brukte det 24t tilbudet MS hadde når de lanserte det. Er forresten er veldig bra spill, men ikke spill det hvis du har dårlig tid, eller mot CPUen, den er så forutsigbar. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Geometry Wars er så definitvt verdt det spør du meg. blir kjempeavhengig. test ut demoen. Lenke til kommentar
Rockhound Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Hexic er jo det beste arcade spillet til 360, det er antagelig det spillet jeg har spilt mest på 360en min siden jeg kjøpte den, er helt sykt hvor mye underholdning jeg og vennene mine har fått ut av det spillet. Endret 13. november 2006 av Rockhound Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 De fleste av disse spillene er tilgjengelig gratis på PC'en. Er det verdt å betale for slike små spill? Nei, definitivt ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Geometery Wars, UNO og Texas Hold 'Em er ganske gode titler som er verdt penga. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hexic er jo det beste arcade spillet til 360, det er antagelig det spillet jeg har spilt mest på 360en min siden jeg kjøpte den, er helt sykt hvor mye underholdning jeg og vennene mine har fått ut av det spillet. 7279692[/snapback] Det er jeg helt enig i. Utrolig vanedannende Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Lumines Live! Et av de beste puzzle-spillene siden tetris. Det dyreste spillet på Arcade, men det er vel verdt det, og er ekstremt vanedannende. Musikken alene er jo nesten verdt pengene. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 De fleste av disse spillene er tilgjengelig gratis på PC'en. Er det verdt å betale for slike små spill? Nei, definitivt ikke. 7280178[/snapback] Jeg synes absolutt det er verdt å kjøpe disse småspillene. For det første, så slipper jeg å spille med touchpad på den bærbare. For det andre, så tar mange av spillene seg ganske godt ut i HD, i tillegg som man kan spille musikk i bakgrunnen. For det tredje, så kan jeg spille flerspiller i de fleste spill, med både samboeren min og venner. Skal jeg sende en e-post til MS og be dem slutte å tvinge armen din bak ryggen på deg, sånn at du kan la være å kjøpe spillene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå