Gå til innhold

Hvilke Xbox Live Arcade spill er verdt det?

Lakus

Anbefalte innlegg

Som dere sikkert har fått med dere så kan man jo kjøpe små arkadespill for "microsoft points" på Xbox Live, målet med denne tråden er og luke ut de spillene som absolutt er verdt "pointsene" eller absolutt ikke verdt "pointsene"

Har ikke lastet ned noen arcadespill selv så kan ikek uttale meg så godt om det, men håper på at dere har erfaringer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

har prøvd noen og vil vel si av de som jeg har prøvd så er doom verdt det, kommer også til å kjøpe meg worms når det kommer ut arcade.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Lumines Live!

Et av de beste puzzle-spillene siden tetris. Det dyreste spillet på Arcade, men det er vel verdt det, og er ekstremt vanedannende. Musikken alene er jo nesten verdt pengene.

Lenke til kommentar
De fleste av disse spillene er tilgjengelig gratis på PC'en. Er det verdt å betale for slike små spill? Nei, definitivt ikke.

7280178[/snapback]

Jeg synes absolutt det er verdt å kjøpe disse småspillene. For det første, så slipper jeg å spille med touchpad på den bærbare. For det andre, så tar mange av spillene seg ganske godt ut i HD, i tillegg som man kan spille musikk i bakgrunnen. For det tredje, så kan jeg spille flerspiller i de fleste spill, med både samboeren min og venner.

Skal jeg sende en e-post til MS og be dem slutte å tvinge armen din bak ryggen på deg, sånn at du kan la være å kjøpe spillene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...