Kontorstol Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Det er en ting jeg savner her på diskusjon.no Når vi har postet et innlegg, eller når vi leser en tråd, så ser vi ofte på nicket til den som poster... Men jeg synets at det kunne vært et slikt "merke" bak nicker som viser hvilket kjønn vedkommende har... Eksempel: og Håper at dette kommer i en ikke alt for fjern fremtid Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Nå ser jeg bare en mulighet der det er mange som KAN missbruke dette. Som jeg har sagt før, jeg liker ikke å være den negative. Eller jo, jeg gjør det. Men atter en gang, for å få et sikkert produkt må alle negative sider seès. Enda en ting er om dette skulle være valgfritt eller påkrevd ? Har du tenkt på det ? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Skal dette komme må det bli påkrevd og det burde deles ut 2 ukers ferie for de som misbruker dette samt permban andre gang det misbrukes. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Skal dette komme må det bli påkrevd og det burde deles ut 2 ukers ferie for de som misbruker dette samt permban andre gang det misbrukes. 7278721[/snapback] Helt enig, bør vøre strenge regler for det... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Dette kommer bare til å føre til en overflod av mannlige attention whores som feiker kjønn og får sine elektroniske transvestitt-ego nedsiklet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Kjønn er ikke nødvendig informasjon i diskusjoner og jeg ser dermed ikke noe grunn til å implementere en slik finesse per i dag. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Kjønn er ikke nødvendig informasjon i diskusjoner og jeg ser dermed ikke noe grunn til å implementere en slik finesse per i dag. 7694616[/snapback] Føler jeg må legge til noe. Det er ikke en finesse vi heller ser nien grunn til å legge til da det blir et standard valg ved en nyere versjon av IPB 2.2.x som kalles "kjønn" hvor folk kan legge inn informasjon i sine profiler, om ønskelig Ellers er det mye arbeid å dobbeltsjekke dette, hvordan skal vi kunne kontrollere at personen ike "faker kjønn" som dere kaller det, blir vanskelig, desverre. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg