Gå til innhold

[løst]Jeg har en ide, en liten forbedresle i forumet :)

Anbefalte innlegg

Det er en ting jeg savner her på diskusjon.no :ermm:

Når vi har postet et innlegg, eller når vi leser en tråd, så ser vi ofte på nicket til den som poster...

Men jeg synets at det kunne vært et slikt "merke" bak nicker som viser hvilket kjønn vedkommende har...

Eksempel:

user posted image og user posted image

Håper at dette kommer i en ikke alt for fjern fremtid :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå ser jeg bare en mulighet der det er mange som KAN missbruke dette. Som jeg har sagt før, jeg liker ikke å være den negative. Eller jo, jeg gjør det. Men atter en gang, for å få et sikkert produkt må alle negative sider seès.

Enda en ting er om dette skulle være valgfritt eller påkrevd ? Har du tenkt på det ?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Kjønn er ikke nødvendig informasjon i diskusjoner og jeg ser dermed ikke noe grunn til å implementere en slik finesse per i dag.

7694616[/snapback]

Føler jeg må legge til noe.

Det er ikke en finesse vi heller ser nien grunn til å legge til da det blir et standard valg ved en nyere versjon av IPB 2.2.x som kalles "kjønn" hvor folk kan legge inn informasjon i sine profiler, om ønskelig :)

Ellers er det mye arbeid å dobbeltsjekke dette, hvordan skal vi kunne kontrollere at personen ike "faker kjønn" som dere kaller det, blir vanskelig, desverre.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...