frostbitten Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Har du prøvd å gjøre det en gang til? Etter at problemet oppstår, mener jeg. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Yes, men problemet er ikke de rutene. Det som skjer er at oppå våpnene f.eks P90 blir det grønnskjær på magasinet... Klarer å leve med det, men bare ville dele "problemet" Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 kan du ta et skjerm bilde og vise? vil gjerne se hva som er feil med fargene, og det er artifacts eller bare rett og slett inverte farger av noe slag Lenke til kommentar
roberts83 Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 tusen takk for svar skag1!" det hjalp å slette lokarlt innhold for source for så å installere på nytt. som andre har skrevet er det muligens alt+tab som er synderen. har for øvrig de nyeste driverne. vertical sync er oppgaveavhengig,men har testet med tvungen deaktivering. men uansett! takker!! :) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 No problem. Foresten, se hva jeg fant tidligere i dag HER. Dette kan man teste neste gang CSS begynner å tulle. Lenke til kommentar
roberts83 Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 jo takk igjen. prøvde faktisk å verifisere filene,men uten hell Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg mangler tekst øverst til høyre hvor det står hvem som dreper hvem med hvilket våpen. Jeg får kun våpenikonene og skalleikonet der. Noen sa jeg bare skulle verifisere filene, så skulle det ordne seg, men verifiseringa gjor ingen nytte her heller. Lenke til kommentar
roberts83 Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 hmm..du får prøve å reinstallere cs du oxo da vel! men du kan sikkert skrive om dette i cfg.?? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 kan du ta et skjerm bilde og vise?vil gjerne se hva som er feil med fargene, og det er artifacts eller bare rett og slett inverte farger av noe slag 7283921[/snapback] Her er noen bilder... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Typisk fargeindikator på at en shader mangler en eller flere texturer. Og når det kun er våpnene som har verbose-fargen, vil jeg tro du kan fikse dette ved å slette lokalt innhold og installere CSS på nytt, slik som trådstarter gjorde for å fikse problemet hos han. Lenke til kommentar
gimme Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Det er skjermkortet ditt som er gåent Samme skjedde med meg når jeg satt å spilte Ble en masse rare farger Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Ja, dette kan skje mens man spiller, eller ved at man alt+tab'er. Da er det cachen som blir delvis tømt eller noe slikt, som kan løses ved å starte CSS på nytt slik at hele cachen av texturer/modeller leses på nytt. Hadde skjermkortet vært gåent, f.eks minnefeil o.l., ville man ha hatt de samme problemene/feilene i alle spill - ikke bare CSS. Jeg henviser enda til dette angående lilla farger i shadere. Endret 15. november 2006 av skag1 Lenke til kommentar
Intern Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Det er skjermkortet ditt som er gåent Samme skjedde med meg når jeg satt å spilte Ble en masse rare farger 7292944[/snapback] Skjermkortene mine er ikke gå'ene da hadde ikkeno funka...det er som skag1 sier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå