Gå til innhold

7900GT 512mb som fysikk kort?

Bentus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

Et AGEIA PhysX-kort vil vel fungere bedre til dette - eller - det vil ihvertfall fungere

:p

Men du har vel kanskje et 7900GT-kort liggende som du har lyst å bruke?

Noen som kan mer om dette logger sikkert uansett på i den nærmere fremtid ;)

7277422[/snapback]

Ja, hehehe :D

Jeg har to 7900GT 512mb liggende + 8800GTX

Så jeg tenkte å selge det ene også i håp om å bruke det andre til fysikk kort :love:

Lenke til kommentar
Det er kun ATi kort som foreløpig kan brukes til fysikkort

7277483[/snapback]

Ehhh...

Det er per dags dato ingen ATi kort som KAN brukes til dette. "Tripple Play" opplegget er fremdeles kun et papirprodukt!

Ett råd til alle her... Vent til drivere osv. kommer på markedet, så vil det vises hva som kan brukes til hva.

Lenke til kommentar
Raptor,13/11-2006 : 20:55]
Det er kun ATi kort som foreløpig kan brukes til fysikkort

7277483[/snapback]

Ehhh...

Det er per dags dato ingen ATi kort som KAN brukes til dette. "Tripple Play" opplegget er fremdeles kun et papirprodukt!

Ett råd til alle her... Vent til drivere osv. kommer på markedet, så vil det vises hva som kan brukes til hva.

7278409[/snapback]

Har kontaktet nvidia for nærmere svar nå om havok fx teknologien, og om drivere og videre. Håper jeg får et skikkelig svar noda :innocent:

De har allerede samarbeidet med spillutviklere for å realisere dette, det ville virkelig vært en drøm og få tak i dette snart. Spesielt for en spill entusiaist som meg:D:D De har testet ut det i spill som Age Of Empires 3 og noen til som jeg ikke akkurat kommer på nå, men det er ventet på 150 kommende titler :!:

Så jeg klør i rompa etter å få tak i dette, for jeg vil teste det ut i Garry's Mod om dere vet hva det er:P:P

Håper på å få det før jul så jeg har noe å gjøre på når jeg venter på julegavene:D:D

Endret av Bentus
Lenke til kommentar
Ati viste frem ett system hvor ett x1600 ble brukt som fysikkort, får håpe det ikke er så lenge til de i det minste slipper ut BETA drivere, kunne vært kult å teste....

7278978[/snapback]

Det har jeg sett :thumbup: sett både Physx, ATI og Nvidia teste ut dette med fysikk.

Ser så sinnsykt fett ut, spesielt på spill :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...