Gå til innhold

Ridge Racer : PS3 vs. XBox 360

Booz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hrm....

Vel nå velger jeg da å tro på de HD filmene jeg har sett og på hva Jeff Gertsman fra gamespot sier om Ridge Racer på de to konsollene. Å hans eksakte ord angående hvilke som så best ut. så sa han, "well, it looks a bit sharper" (PS3 versjonen) Å siden han har spilt Ridge Racer siden tidenes morgen og er meget opptatt av spill. Så tror jeg han vet hva han snakker om.

Å de bildene ser lett manipulerte ut. Der de tar å skrur ned kontrasten på den ene. noe som gjør at den ser paff ut i forhold.

Angående at de ikke har noe nytt i RR7 i forhold til RR6 så er jeg dypt uenig. Det er mer intrigrert online system. Mulighet for å style bilene. og man tjener penger på løp som man da bruker på å style og andre ting.

Hele world tour modusen har gått igjennom en stor forandring. Så selv om noen baner er like så er ikke hele spillet det.

Lenke til kommentar
Det forventes mye mer en nye baner, og litt oppgradering her å der. For et splitter nytt spill i serien, så burde det være helt nytt. Hvis ikke fortjener det ikke å hete RR7, men heller RR6 Special Edition(eller noe sånt) :hmm:

7277953[/snapback]

Poenget er vel at RR6 var for 360 og RR7 for PS3. Nå har ridge racer aldri vært spillet som lever av å "fornye" seg. Å personlig synes jeg det er greit med nytt tall i systemet. Kommer til å kjøpe det uansett. er utrolig relax med musikk og Ridge Racer. :love:

Lenke til kommentar
RR7 har visst en del slowdown også.

7279184[/snapback]

merkelig. For jeg har lest og hørt av gamespot at det kjører på stødig 60fps.

Jeg har hørt at andre konsoller som jeg ikke skal nevne navn støtter terrorister.

man kan skrive hva man vil på internett uten at det er sant. Eneste det gjør er å skape forvirring. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...