Gå til innhold

Kjøpe nå eller vente?

Esukiru

Anbefalte innlegg

byttet dmc4, mgs4, final fantasy 13-15, resistance, mot gears of war, og resten av xbox spillene..

ville ventet på wii i desember, også tatt ps3 vs xbox oppgjøret når begge var i butikken men det er jo ikke alle som liker wii heller.

For meg er wii en sikker vinner fordi den er billig, og satser på gameplay (det viktige) i stedet for grafikk.

Får håpe du får det gøy med den i hvertfall da :) er mange som liker 360 også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, har fått ryddet litt opp i tankene her. Virker som 360 er mer konsollen for meg, men får se. skal sjekke litt mer om 360 og Ps3 så får vi se va det blir  :)

Men er fortsatt litt skeptisk for, har lest mange ganger på forums at mange folk har levert inn 360 sin flere ganger på grunn av at den stopper eller hva den nå gjør. Er dette et problem som oppstår hele tiden? er det blitt fikset?

7281175[/snapback]

Ja det er fikset, har hatt min 360 siden Juni uten at den har klikket en eneste gang. Produksjonsfeil på de som hadde feil, og det har blitt rettet opp i de fleste tilfeller. Men 100% sikker er du ikke uansett hvilken konsoll du kjøper.

Men vi veit ihvertfall at dette holder mål og man får mye  for lite penger vil eg si :yes:

7281618[/snapback]

Jah, betaler heller 50,- mnd for noe jeg vet funker jævlig bra, enn å ha noe gratis som jeg ikke har prøvd.

Ble det rett :hmm:

Jeg ser ikke for meg noe over 25 tommer i allefall.

Og helst ikke noe over 3-4000. Kan det blitt litt vanskelig kanskje?

Nja, du får en 27" til 4300 :)

Link til Prisguide.no søk

Lenke til kommentar
Ok, har fått ryddet litt opp i tankene her. Virker som 360 er mer konsollen for meg, men får se. skal sjekke litt mer om 360 og Ps3 så får vi se va det blir  :)

Men er fortsatt litt skeptisk for, har lest mange ganger på forums at mange folk har levert inn 360 sin flere ganger på grunn av at den stopper eller hva den nå gjør. Er dette et problem som oppstår hele tiden? er det blitt fikset?

7281175[/snapback]

Se her. Håper dette ordner opp :!: PS3 kommer til å ha nesten de samme spillene som 360 pluss en del som er PlayStation exclusives. Jeg ville absolutt ventet om det står mellom bare PS3 og xbox360. Men du kan jo vurdere å kjøpe xbox360 og nintendo Wii... PS3 er mye kraftigere og fungerer mye bedre som et media center, så om det har noe å bety for deg så er PS3 klart best på det området. Du får jo en gratis blu-ray-spiller på kjøpet :) Jeg ville aldri tenkt på å kjøpe xbox360 nå selv. Bare som et tillegg til Wii muligens.

7281317[/snapback]

Nimrod burde det vel stått...

PS3 er ikke "mye" kraftigere" Hvorfor er det ingen PS fanboys som får med seg det. For forbrukerne vil vi ikke merke noen merkbar forskjell på verken ytelse eller grafikk.

Og du får jo ikke med deg gratis Blu-ray... Er inkl. i prisen på 5500 som er 2500 mer enn 360...Blir som å si at du får med deg gratis dekk når du kjøper deg bil!

Og bare at du skriver at; "PS3 kommer til å ha nesten de samme spillene som 360 pluss en del som er PlayStation exclusives" tyder på at du ikke akkurat har satt deg inn i hva som tilbys av eksklusive spill til de forskjellige...

Og bare så det er sagt så har jeg 360 og jeg skal ha PS3, og har ingen favoritt, men blir så lei av PS3 fanboys som ikke klarer å se på fakta. Har en bekjent som også mener ordrett at 360 er dårlig ift PS3, og at alle spillene til PS3 ser 100 ganger bedre ut enn 360 sine... Og han om det selsvagt... Men det sier som regel litt om kunnskapsnivået, noe innlegget ditt kan sammenlignes med!

Lenke til kommentar

Spillene er hva som er viktigst her, jeg for min del kjøpte meg en xbox 360 så fort jeg fikk tak i gears of war. I tilleg vet jeg det kommer mange titler som jeg har stor tro på at kommer til å falle i min smak som f.eks. Rainbow six vegas, halo 3, bioshock, Blue Dragon, assasins creed, crackdown, +++(Disse jeg kom på i farten.). Bioshock er en tittel jeg har veldig store forhåpninger til.

Lenke til kommentar
PS3 definnitivt!! Hadde Xbox360 to uker før jeg leverte den til butikken og fikk pengene tilbake.. makan til bråkemaskin.. ikke spessielt pen heller :/

7277794[/snapback]

Hadde min xbox 360 i 5 dager før jeg leverte min tilbake=P merka at det bare var et kjedekjøp og den var dårlig=p bråkte mye også.

vent på PS3=) xbox 360 er booring... synes nå jeg..

Lenke til kommentar
Gratulerer. Du kommer helt sikkert til å blir fornøyd, selv om spillvalget ditt ikke kommer til å gi det helt riktige inntrykket av hva konsollen har å tilby.

Kjøp for guds skyld Gears Of War i morgen ihvertfall :)

7296784[/snapback]

Jeg ble ganske overrasket over Perfect Dark Zero jeg da ;)

Men regner med at det blir bakoversveis når jeg kjøper GoW :D

Lenke til kommentar
Hadde jeg vært deg, så hadde jeg kjøpt ps3 iallefall..  :) Gå for ps3!  :thumbup:

Selv synes jeg at ps3 er bedre enn xbox fordi ps3 har en mye bedre håndkontroller enn det 360 har, men du får jo gjøre som du vil..  :)

7309383[/snapback]

Hæ??

Er vel til dels en smakssak, men vil påstå at boxen har gode kontrollere.

Har lest at mange som har testet PS3 kontrolleren synes den er litt for lett, og at de nye avtrekkerne ikke er så gode i bruk. PS3 har dog heller ikke rumble lenger, men har implementert en begrenset motion sensor (ikke så god som Wii sin dog).

Lenke til kommentar
Hadde jeg vært deg, så hadde jeg kjøpt ps3 iallefall..  :) Gå for ps3!  :thumbup:

Selv synes jeg at ps3 er bedre enn xbox fordi ps3 har en mye bedre håndkontroller enn det 360 har, men du får jo gjøre som du vil..  :)

7309383[/snapback]

Hæ??

Er vel til dels en smakssak, men vil påstå at boxen har gode kontrollere.

Har lest at mange som har testet PS3 kontrolleren synes den er litt for lett, og at de nye avtrekkerne ikke er så gode i bruk. PS3 har dog heller ikke rumble lenger, men har implementert en begrenset motion sensor (ikke så god som Wii sin dog).

7309521[/snapback]

Sier bare at jeg synes xbox 360 kontrollen er litt mer tungvind enn ps3 kontrollen.. Men har prøvd den selv, og den er jo ganske god, iallefall på Death or Alive, men ikke fullt like god som ps3 kontrollen egentlig.. Dumt det med at det ikke er rumble på den men.. :( Men det er jo en smaksak så klart.. :)
Lenke til kommentar

7281175[/snapback]

Se her. Håper dette ordner opp :!: PS3 kommer til å ha nesten de samme spillene som 360 pluss en del som er PlayStation exclusives. Jeg ville absolutt ventet om det står mellom bare PS3 og xbox360. Men du kan jo vurdere å kjøpe xbox360 og nintendo Wii... PS3 er mye kraftigere og fungerer mye bedre som et media center, så om det har noe å bety for deg så er PS3 klart best på det området. Du får jo en gratis blu-ray-spiller på kjøpet :) Jeg ville aldri tenkt på å kjøpe xbox360 nå selv. Bare som et tillegg til Wii muligens.

7281317[/snapback]

Nimrod burde det vel stått...

PS3 er ikke "mye" kraftigere" Hvorfor er det ingen PS fanboys som får med seg det. For forbrukerne vil vi ikke merke noen merkbar forskjell på verken ytelse eller grafikk.

Og du får jo ikke med deg gratis Blu-ray... Er inkl. i prisen på 5500 som er 2500 mer enn 360...Blir som å si at du får med deg gratis dekk når du kjøper deg bil!

Og bare at du skriver at; "PS3 kommer til å ha nesten de samme spillene som 360 pluss en del som er PlayStation exclusives" tyder på at du ikke akkurat har satt deg inn i hva som tilbys av eksklusive spill til de forskjellige...

Og bare så det er sagt så har jeg 360 og jeg skal ha PS3, og har ingen favoritt, men blir så lei av PS3 fanboys som ikke klarer å se på fakta. Har en bekjent som også mener ordrett at 360 er dårlig ift PS3, og at alle spillene til PS3 ser 100 ganger bedre ut enn 360 sine... Og han om det selsvagt... Men det sier som regel litt om kunnskapsnivået, noe innlegget ditt kan sammenlignes med!

7296764[/snapback]

Ser selv nå at det jeg har skrevet har blitt skrevet i et tidspunkt jeg ikke var så glad i 360. PS3 vil jeg påstå er bedre, men ikke mye bedre. 360 leverer god grafikk den også, men hva betyr grafikken? 360 har noen fantastiske spill jeg elsker så inderlig. Blant annet halo 3 som jeg ikke kan vente til å prøve. Sammenlignet med MGS 4 ville jeg heller hatt halo 3, men så har det seg sånn at for meg betyr ikke spillene alt...

Lenke til kommentar

7309383[/snapback]

Har egentlig aldri likt noe særlig kontrollene til playstation.

Men kontrollen til 360 kan jeg si at jeg elsker :love:

Lenke til kommentar
PS3 definnitivt!! Hadde Xbox360 to uker før jeg leverte den til butikken og fikk pengene tilbake.. makan til bråkemaskin.. ikke spessielt pen heller :/

7277794[/snapback]

Men i h. da.. Har du ikke på lyd når du spiller/ser på film du ell? Hører jo ikke duringa av maskinen hvis du har på lyd (som du som regel har) :hrm:

7282193[/snapback]

han brukte 360 som hodepute, sannsynligvis

Lenke til kommentar

Dere sier noe om kraften på de to forskjellige konsollene. Ps3 er en del kraftigere, men det er ikke utnyttet til det fulle enda. Det skjer ikke før om litt tid. Så i starten er vel grafikken nogenlunde den samme, men ps3 vil dra ifra. Spillene i dag klarer ikke utnytte kraften til ps3 når den kommer i mars.

På de forige generasjonene så vi også at de siste spillene er mye penere enn de første.

Lenke til kommentar
Må bare si at jeg kjøpte 360 på Elkjøp for 15 minutter siden med Perfect Dark Zero  :thumbup:

Har en litt gammel tv som jeg skal bruke foreløbig og vente til Januar salget med å skaffe en skikkelig en  :)

7288854[/snapback]

Gratulerer.

Men må nå si at Perfect Dark Zero er et møkkaspill :whistle:

Selg det på qxl og kjøp GoW, eller last ned demoen til Rainbow Six.

Men angående Tv.

Kjøpte selv en HD skjerm til Xboxen min, en 32" :p til 7000 :thumbup:

Så ekstremt mye deiligere å spille på den.

Men når du skal kjøpe skjerm sørg for at den har VGA og HDMI inngang, og at den støtter minst 720P.

Det er fordi at da kan du få de beste signalene fra både x360(vga) og ps3(hdmi).

Kan jo være du kjøper deg en ps3 i fremtiden, og da er det ingen vits til at du skal trenge å kjøpe ny skjerm for å få best bilde, selv om x360 er nok det beste valget uansett. :cool:

Og en liten fa*n til Ps3fanboys:

"Playing action games without rumble is like having sex without genitalia" :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...