Esukiru Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Ok, har fått ryddet litt opp i tankene her. Virker som 360 er mer konsollen for meg, men får se. skal sjekke litt mer om 360 og Ps3 så får vi se va det blir Men er fortsatt litt skeptisk for, har lest mange ganger på forums at mange folk har levert inn 360 sin flere ganger på grunn av at den stopper eller hva den nå gjør. Er dette et problem som oppstår hele tiden? er det blitt fikset? Endret 14. november 2006 av Rcane Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Ok, har fått ryddet litt opp i tankene her. Virker som 360 er mer konsollen for meg, men får se. skal sjekke litt mer om 360 og Ps3 så får vi se va det blir Men er fortsatt litt skeptisk for, har lest mange ganger på forums at mange folk har levert inn 360 sin flere ganger på grunn av at den stopper eller hva den nå gjør. Er dette et problem som oppstår hele tiden? er det blitt fikset? 7281175[/snapback] Se her. Håper dette ordner opp :!: PS3 kommer til å ha nesten de samme spillene som 360 pluss en del som er PlayStation exclusives. Jeg ville absolutt ventet om det står mellom bare PS3 og xbox360. Men du kan jo vurdere å kjøpe xbox360 og nintendo Wii... PS3 er mye kraftigere og fungerer mye bedre som et media center, så om det har noe å bety for deg så er PS3 klart best på det området. Du får jo en gratis blu-ray-spiller på kjøpet Jeg ville aldri tenkt på å kjøpe xbox360 nå selv. Bare som et tillegg til Wii muligens. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Litt hardt å si "gratis" BR-spiller Det er jo pga. den bla. at PS3 koster det den gjør Men til trådstarter; Ta ein herlig grundig sjekk på det som ligger ute av 360 spill, begynner å bli ein håndfull solide titler der i gården. Og enda fleire er på vei, spesielt i disse dager. PS3 får også sine gullkorn uten tvil. Ang. multiplatform spill er det pr. i dag ingenting som tyder på at eine konsollen er bedre enn den andre på spillene. Det blir de eksklusive spillene som vil presse maskina mest mulig på begge platformer. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Japp, du bør se på exclusives. Spillene blir i stor grad lik på begge konsollene, det er exclusives som vil være den største forskjellen der. Hvilke som har best exclusives er opp til hver enkelt, så du bør kanskje se om det er visse PS2/Xbox titler du selv elsket og har lyst å spille igjen, eller som bare virker fristende. Blueray spilleren er nok alt annet enn "gratis", det er jo en av hoved grunnene til at PS3 er så dyr som den er. Derimot gjør det start pakken til PS3 mye bedre egnet som media senter enn Xbox 360, og selv med duppe ditter vil jeg si PS3 er ett bedre valg som media senter. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Ps3 online er gratis.. ikke som xbox360 live shit Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 crimar, 1) du er en teit fanboy 2) prøv å vær konstruktiv 3) kom med alle fakta Ja, PS3 online er gratis. Xbox Live Gold Membership koster penger, dog er det snakk om 50 hver måned eller noe. Ikke akkurat summer å skrike i været for. Selv har jeg ikke sett Playstation Live i aksjon og kan derfor ikke si noe om dens kvalitet oppmot Xbox Live. Selv antar jeg den vil være litt under xbox live med tanke på at den er gratis, dog ikke i et slikt omfang at det vil være i veien for vanlige brukere som er mest ute etter å spille. Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Ja, PS3 online er gratis. Xbox Live Gold Membership koster penger, dog er det snakk om 50 hver måned eller noe. Ikke akkurat summer å skrike i været for. Selv har jeg ikke sett Playstation Live i aksjon og kan derfor ikke si noe om dens kvalitet oppmot Xbox Live. Selv antar jeg den vil være litt under xbox live med tanke på at den er gratis, dog ikke i et slikt omfang at det vil være i veien for vanlige brukere som er mest ute etter å spille. 7281527[/snapback] Men er ikke Live Silver gratis da? Endret 14. november 2006 av Rcane Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Silver er gratis ja, dog om du kjøper premium mener jeg du kan lage 3 kontoer som har 1 måned gratis Gold membership. Husker ikke helt restriksjonene til begge, men det er bare å se etter på www.xbox.com Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Ps3 online er gratis.. ikke som xbox360 live shit 7281502[/snapback] Men vi veit ihvertfall at dette holder mål og man får mye for lite penger vil eg si Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Ok, nå fikk jeg så sinnsykt lyst til å løpe bort på Elkjøp å kjøpe 360 Det virker som den rette konsollen for meg har jeg funnet ut, så det blir nok den. Håper bare det ikke kommer til å skje noe så jeg må sende den inn osv. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Ok, nå fikk jeg så sinnsykt lyst til å løpe bort på Elkjøp å kjøpe 360 Det virker som den rette konsollen for meg har jeg funnet ut, så det blir nok den. Håper bare det ikke kommer til å skje noe så jeg må sende den inn osv. 7281680[/snapback] Håper du blir fornøyd hvertfall! Liker du Halo blir du nok fornøyd i høst hvertfall Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Om du kjøper en, håper jeg du blir fornøyd, kjøper du en PS3 håper jeg også du blir fornøyd. Dog jeg får vel endel å forklare om du ikker liker 360 . Er en smule lei av at en konsoll skal/må være best for alle, finn den som er best til deg. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Og husk at det ikke er så mye forskjell på 360 og PS3, når du tenker på kraft. Hvis ikke jeg tar feil så har 360 bedre grafikkort og en lettere tilgjengelig RAM, mens PS3 har bedre prosessorer og blue ray. Forskjellen vil nok knapt være merkbar. Og selv om det i teorien er plass til enormt store spill på en blue-ray disk betyr ikke det at alle spillutviklere(kanskje ikke mesteparten en gang) vil benytte seg av denne plassen. Det er dyrt å lage massive spill vet du... Om det er nødvendig kan alltid 360 spill komme over flere dvd'er.. Endret 14. november 2006 av Jakoozie Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Har akkurat vært på elkjøp og snakket med de om 360. Den blir kjøpt der i en av de nærmeste dagene eneste som mangler på er en skikkelig tv Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Gratulere Du må finne en HD-klar LCD så tror jeg du unngår å bli skuffet uansett hva som skjer Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 HDTV er eit must om du vil ha den skarpeste grafikken, men spillene ser flott ut på ein vanlig TV også Uansett så gratulerer på forhånd da Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 PS3 definnitivt!! Hadde Xbox360 to uker før jeg leverte den til butikken og fikk pengene tilbake.. makan til bråkemaskin.. ikke spessielt pen heller :/ 7277794[/snapback] Men i h. da.. Har du ikke på lyd når du spiller/ser på film du ell? Hører jo ikke duringa av maskinen hvis du har på lyd (som du som regel har) Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Lyd nivået ser ut til å være ganske forskjellig fra 360 til 360. Derimot må jeg også lure på om disse spiller uten lyd siden den nesten umulig (skulle iallefall tro det) ville overdøve lyden fra ett spill... Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Takk takk for gratulasjonene men hva er prisen for en for en slik HD tv? trenger ikke akkurat noe 42 tommer for eks bare en liten en til en fin pris. noen som har en som kan anbefale kanskje? Lenke til kommentar
Heales Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hvor mange tommer ser du for deg da? Og sånn ca. hvor mye penger kan du tenke deg å bruke på en ny TV? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå