F.torres Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 hei jeg begynte i 8 klasse i sommer(eller på slutten) så nå ska vi snart ha vår første tentamen. og jeg lurer på åssen regel jeg får bruk får . Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Til engelsk, så må du bare kunne grammatikkreglene. Vet ikke hvordan det er på din skole, men på min skole fikk vi lov til å ha med en regelbok hvor vi kunne skrive inn grammatikkregler osv. Og så får du ha med ordbok, og det står vel gjerne en mini-grammatikk der også. Lykke til med tentamen! Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 takk takk. vi får ha med regel bok men jeg har ikke fått med meg mange regler(læreren har ikke gitt oss mange kan vel se ettet en fra barneskolen. men skriver man også stil i eng? Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Ja, man skriver stil også. Først er det en del med regler, bøying av verb o.l. så skal man skrive en stil. Jeg mener det er slik, men er litt usikker. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 ok takk . den stilen har de store krav med skildring osv. eller bare skrive helt fram sånn du vi og ikke noe mer så ser de åssen ord osv du kan. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 På våres skole er det bare en stil har vært det i alle årene jeg har gått der Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Tror det er mest språk og grammatikk de går etter i 8. klasse, så blir det lagt mer og mer vekt på innhold i tillegg til språk og grammatikk etterhvert i 9. og 10. Lenke til kommentar
Artificin Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Det er helt sikkert at du får i oppgave å skrive en stil og ganske sikkert får du et hefte med grammatikkoppgaver. Vet ikke om det er slik på skolen du går på, men slik er det iallefall på skolen jeg går på. Spør læreren for sikkerhets kyld Det er ikke sikkert om du får lov til å bruke regelbok, det må du nesten spørre læreren om. Vi fikk iallefall ikke lov til å bruke regelbok, men ordbok, det var greit. Hadde bare med en ordbok med en drøss av grammatikkregler Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 haha trur vi får ha regle bok får vært fall det i norsk og matte. vi har en hall dag før tentamen til og forberde oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå