Lakima Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hei jeg var og bokset med noen venner her om dagen, også finn jeg ett slag på øret. Og når jeg prøver og utligne trykket i det øret som ble slått går det ikke da går luften bare ut av øret. Det går på den andre siden og gikk før jeg ble slått. Det går bare og blåse luft ut av øret, siden har prøvd og dra inn luft der men det funker ikke. Noen som vet hva dette kan skyldes? Mvh Jostein Lenke til kommentar
escoN Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Kanskje fordi du fikk et slag i øret :S Lenke til kommentar
mac_rambo Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) du har sprengt tromhinna du kan ikke bade f;r den er fikksa.. den kan fikkses av seg sell vis det er et stort hull m[ du operere ta en tur til leggen Endret 22. november 2006 av mac_rambo Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 du har sprengt tromhinna du kan ikke bade f;r den er fikksa.. den kan fikkses av seg sell vis det er et stort hull m[ du operere ta en tur til leggen 7337823[/snapback] Du har sprent trommehinnen og du kan ikke bade før det har grodd skikkelig/blitt sett til av en lege. En lege vil konstatere om det dreier seg om ett såpass stort hull at du må operere, men det kan ofte gro av seg selv om det ikke er for stort. Sånn, fikset jeg.^^ Over til mitt svar: Du bør definitivt ta en sjekk hos legen, bedre å vite at det er alvorlig enn å ikke vite noe i det hele tatt, eller for å si det på en ikke skremmende måte: Bedre å vite om noe er galt enn å ikke vite at noe er galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå